// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد

بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap از زمان انتشارش تا به الان نزدیک به ۵۰۰ هزار کپی فروخته است و برای گوشی‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

در سال ۲۰۱۷ شرکت Dotemu و استودیو Lizardcube بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap را که نسخه بازسازی شده بازی Wonder Boy III: The Dragon’s Trap (عرضه شده روی کنسول سگا مستر در سال ۱۹۸۹) بود، منتشر کردند. پس از گذشت دو سال از انتشار این بازی، این دو شرکت اعلام کردند که بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap نزدیک به ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است و در تاریخ ۹ خرداد ماه راهی گوشی‌های اندروید و iOS خواهد شد.

نسخه‌ی موبایل بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap برای اندروید، آیفون و Nvidia Shield با قیمت ۸.۹۹ دلار منتشر خواهد شد و همچنین استودیو Dotemu اعلام کرد که نسخه‌ی موبایل این بازی، شامل تجربه‌ی کامل بازی خواهد بود.

گیم پلی نسخه‌ی پورت شده‌ی بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap روی گوشی‌های موبایل اندکی متفاوت خواهد بود و کنترل‌های این بازی برای بهبود عملکرد روی صفحه‌های لمسی تغییر داده شده‌اند. این نسخه‌ی پورت شده توسط استودیو Playdigious که قبلا روی نسخه‌های موبایل بازی‌های Teslagrad و Evoland II نیز کار کرده بود، توسعه داده شده است.

اگر در مورد پرو‌ژه‌ی بعدی این دو شرکت کنجکاو هستید بهتر است بدانید که استودیو Lizardcube به همراه استودیو Crush Games هم‌اکنون در حال کار روی بازی Streets of Rage 4 هستند و شرکت Dotemu هم وظیفه انتشار آن را بر عهده خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تریلر نسخه‌ی پورت موبایل بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap را مشاهده کنید. بازی مذکور هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است و در تاریخ ۹ خرداد برای گوشی‌های موبایل عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده