نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۳

تاریخ انتشار بلوری فیلم Us اعلام شد

بخش محصولات خانگی کمپانی یونیورسال پیکچرز تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Us، جدیدترین اثر جردن پیل را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Us (ما) تایید و اعلام شده است. فیلم Us، جدیدترین فیلم جردن پیل، کارگردان تحسین شده فیلم Get Out (برو بیرون) که برای آن جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اورجینال را دریافت کرد، است که اکرانش از اسفند سال گذشته با شکستن افتتاحیه فیلم‌های ترسناک اورجینال آغاز شد و تا به امروز حدود ۲۶۰ میلیون دلار که شامل حدود ۱۷۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۷۶.۶ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، در سراسر جهان فروش کرده است. همچنین این فیلم با استقبال منتقدان نیز مواجه شده و نقدهای بسیار مثبتی را از منتقدان نیز دریافت کرده است. حال کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس اعلام کردند که در ابتدا نسخه دیجیتالی این فیلم ترسناک در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۴ خرداد ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد عرضه نسخه خانگی فیلم Us که شامل نسخه بلوری، 4K Ultra HD و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۸ خرداد ۱۳۹۸) خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد نسخه خانگی فیلم Us را مشاهده کنید:

بلوری فیلم Us

نسخه خانگی فیلم Us دارای محتوای اضافه مثل صحنه‌های حذف شده، ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت فیلم، بخشی با نام Becoming Red در مورد بازی لوپیتا نیونگو در نقش رد، بخشی در مورد هیولایی که همیشه با ما است و غیره، نیز خواهد بود. لوپیتا نیونگو، الیزابت ماس، وینستون دوک، تیم هیدکر، یحیی عبدالمتین دوم، آنا دیوپ، دوک نیکلسون، شهدی رایت جوزف، ایوان الکس، مدیسون کوری، کالی شلدون، نوئل شلدون، تام پلفری و کارا هیوارد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Us حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم ترسناک داستان یک مادر با بازی لوپیتا نیونگو و یک پدر با بازی وینستون دوک، را روایت می‌کند که تصمیم دارند به‌همراه فرزندان و دوستان خود (الیزابت ماس و تیم هیدرک) به ساحل برای استراحت و تعطیلات بروند، اما زمانی که شب فرا می‌رسد و اشخاصی غیر منتظره که به این سفر دعوت نشده بودند وارد این مکان می‌شوند، آرامش جای خود را به هرج و مرج می‌دهد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده