نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۵

پوستر جدید فیلم Child's Play انیمیشن Toy Story 4 را به مبارزه می‌طلبد

در پوستر جدید منتشرشده از بازسازی فیلم Child's Play (بازی بچگانه)، شاهد اشاره به انیمیشن Toy Story 4 هستیم که زمان زیادی به اکران آن باقی نمانده است.

در پوستر جدید منتشرشده از بازسازی فیلم Child's Play (بازی بچگانه)، شاهد اشاره به انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی 4) هستیم و در واقع این دو فیلم در یک تاریخ روی پردهٔ سینما خواهند رفت؛ یکی ترسناک و دیگری انیمیشنی درام که عروسک‌های این دو فیلم هیچ سنخیتی با یکدیگر ندارند. چاکی، عروسک قاتل مجموعهٔ قدیمی Child's Play، در پوستر جدید فیلم بازسازی آن، انیمیشن Toy Story 4 را به چالش دعوت کرده است و گویا ترسی از اکران همزمان با انیمیشن محبوب شرکت والت دیزنی (Walt Disney) ندارد. این پوستر را در پایین مشاهده می‌کنید:

Child’s Play

مارک همیل در نقش چاکی (صداپیشه)، آبری پلازا در نقش کارن بارکلی، گابریل بیتمن در نقش اندی بارکلی، برایان تایری هنری در نقش کارآگاه مایک نوریس، بئاتریس کیتسوس، تیم ماتسون، تای کنسلیو و کارلیس برک، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Child's Play حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. لارس کلوبرگ، کارگردان فیلم Polaroid (پولاروید)، وظیفهٔ کارگردانی بازسازی فیلم Child's Play را بر عهده دارد. طبق خلاصه داستان منتشرشده از فیلم Child's Play، این فیلم داستان کارن بارکلی را روایت می‌کند که بدون اینکه از ماهیت شیطانی آن خبر داشته باشد، یک اسباب بازی عروسکی به اندی، پسرش هدیه می‌دهد که این هدیه، بدترین هدیه تمام عمر اندی خواهد بود.

تاکنون هفت فیلم از شخصیت چاکی ساخته شده است و آخرین فیلم، فیلم Cult of Chucky (فرقه چاکی) بود که کارگردانی آن را دن مانچینی بر عهده داشت. این فیلم ترسناک در مجموع توانست طرفداران مجموعهٔ Child’s Play را راضی کند و امتیازات خوبی را نیز از منتقدان دریافت کرد. در فیلم Cult of Chucky بازیگرانی چون کریستین الیز، آلکس وینسنت، براد دوریف، فیونا دوریف و جنیفر تیلی حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. تمامی این هفت فیلم در یک دنیا روایت می‌شدند، اما این‌طور که به نظر می‌رسد در ریبوت Child’s Play، داستان کل مجموعه دستخوش تغییر خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این ریبوت همچون سه فیلم ابتدایی مجموعهٔ Child’s Play در ژانر وحشت خواهد بود یا همچون چهار فیلم‌ بعدی، ترکیبی از ژانر وحشت و کمدی را تماشا خواهیم کرد.

فیلم Child's Play برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

انیمیشن Toy Story 4 نیز برای اکران در همین تاریخ برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده جاش کولی، نویسنده فیلمنامه انیمیشن Inside Out (درون بیرون) و کارگردان و نویسنده فیلمنامه انیمیشن Riley's First Date (اولین قرار رایلی) بوده است. تام هنکس، تیم آلن، آنی پاتس، جون کیوسک، استل هریس، والاس شاون، جان راتزنبرگر، جف پیجن، مدلین مک گرو، بلیک کلارک، تونی هیل، جردن پیل، کیگان-مایکل کی، دان ریکلس، کیانو ریوز، کریستینا هندریکس و الای مکی، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Toy Story 4 حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده