// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

شرکت بلیزارد در نمایشگاه Gamescom 2019 حضور نخواهد داشت

باتوجه‌به اقدامات جدید شرکت بلیزارد، این کمپانی در نمایشگاه گیمزکام 2019 حضور نخواهد داشت.

گیمزکام را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های بازی‌های ویدیویی دانست که هر سال در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود. شرکت‌ها و استودیوهای بزرگ بازیسازی با حضور در این نمایشگاه بازی‌های خود را به‌نمایش می‌گذارند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند. شرکت بلیزارد (Blizzard Entertainment) همیشه حضور پررنگی در گیمزکام داشته است اما امسال شاهد حضور این شرکت در Gamescom 2019 نخواهیم بود.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت بلیزارد در جریان یک بیانیه اعلام کرده است که به‌خاطر اقدامات جدید این کمپانی، در گیمزکام 2019 حضور نخواهد داشت. بلیزارد در این باره می‌گوید:

درجریان بخشی از اقدامات جدید کمپانی برای تمرکز بیشتر روی توسعه بازی‌هایی‌که عرضه کرده‌ایم و همچنین بازی‌های آینده، در نمایشگاه گیمزکام 2019 غرفه نخواهیم داشت. گیمزکام نمایشگاه بزرگی برای جامعه جهانی گیمرها در اروپا و سایر نقاط است و ما آن را از دست خواهیم داد. بااین‌حال می‌توانید ابزارها و موارد مخصوص به بلیزارد را در غرفه‌های فروشگاهی پیدا کنید و ما منتظر بازگشت به این نمایشگاه هستیم.

درادامه بلیزارد به این مورد اشاره کرده است که مشتاق صحبت در مورد پروژه‌های آینده شرکت است و در زمان مناسب، در موردشان صحبت خواهند کرد. این خبر در حالی است که چندی پیش شرکت بلیزارد اعلام کرده بود که امسال شاهد BlizzCon 2019 بسیار بزرگی هستیم. ظاهرا این رویداد کامل‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و فعالیت‌های مختلفی برای این رویداد در نظر گرفته شده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده