// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

تریلر جدیدی احتمالا از بازی Death Stranding منتشر می‌شود

باتوجه‌به توییت اخیر هیدئو کوجیما، به‌نظر می‌رسد کوجیما درحال کار روی تریلر جدید بازی Death Stranding است.

Death Stranding را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ویدیویی دانست‌ که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده است. بااین‌حال پنج تریلر مختلف از این بازی تا به امروز منتشر شده است و هیدئو کوجیما، کارگردان دث استرندینگ، سعی کرده است در هر ویدیو راز و رمز‌های مختلفی را به‌تصویر بکشد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما به‌تازگی تصویری در توییتر خود منتشر کرده است که احتمالا از تریلر جدید بازی خبر می‌دهد. در تصویر منتشر شده، شاهد دو مانیتور هستیم که مانیتور اول، لوگو Death Stranding را نشان می‌دهد. این درحالی است که مانیتور دوم تصویر یک ویدیو در حال ویرایش را نشان می‌دهد. ازطرفی کوجیما برای ویرایش ویدیوهای خود از دو برنامه Adobe Premiere و After Effects استفاده می‌کند. اگر به برنامه‌های پایین صفحه‌ی مانیتور سمت چپ نگاه کنید، این دو برنامه را مشاهده می‌کنید.

متاسفانه اطلاعات دیگری در دسترس نیست و حتی کوجیما از نوشته‌ی خاصی هم برای توییت خود استفاده نکرده است. احتمال دارد هیدئو کوجیما در حال ویرایش یک ویدیو از پشت صحنه بازی و عوامل سازنده باشد، اما نزدیک‌ترین احتمال این است که در آینده نه‌چندان دور شاهد تریلر جدیدی از بازی دث استرندینگ خواهیم بود.

Death Stranding

درگذشته هم کوجیما برای شگفت‌زده کردن کاربران از این موارد استفاده کرده بود. همچنین در رویداد ترابیکا هم اعلام کرده بود که به‌زودی اطلاعات بیشتری از بازی Death Stranding منتشر خواهد شد. باید منتظر ماند و ببینیم هیدئو کوجیما چه موردی را برای کاربران و هواداران خود در نظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده