// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بسته الحاقی Miami Pack بازی Hitman 2 در دسترس قرار گرفت

علاقه‌مندان به بازی Hitman 2، با خرید بسته الحاقی Miami Pack، به‌تمامی مراحل میامی و Elusive Target دسترسی خواهند داشت.

بااین‌که بازی Hitman محصول سال ۲۰۱۶ به‌صورت اپیزودیک عرضه شد، اما استودیو IO Interactive، بازی Hitman 2 را در یک پکیج کامل در دسترس کاربران قرار داد. بااین‌حال تعدادی از کاربران علاقه‌مند به‌تجربه‌ی بازی‌ها با ساختار اپیزودیک هستند. ازاین‌رو استودیو IO Interactive یک مدل اپیزودیک از هیتمن 2 را درنظر گرفته است تا علاقه‌مندان به این بازی که هنوز فرصت تجربه را پیدا نکرده‌اند، بتوانند محصول مورد علاقه‌شان را با هزینه‌ای کمتر و در قالب قسمت‌های مختلف خریداری کنند.

درگذشته IO Interactive اولین مرحله بازی را در قالب Starter Pack به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، Miami Pack هم عرضه شده است، اما محتویات بیشتری را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. از‌ آن‌جایی که میامی پک در راستای رویداد Spring Break در ماه مه در دسترس کاربران قرار گرفته است، شاهد چالش‌های جدید، لباس آبی‌رنگ Flamingo Mascot و موارد بیشتری خواهیم بود که درآینده معرفی می‌شوند.

جدا از محتویات رویداد اسپرینگ بریک، میامی پک شامل محتوای استارتر پک، حالت‌ چند نفره Ghost و حالت‌های Sniper Assassin هم می‌شود. از دیگر محتوای این پک می‌توان به Elusive Target یا همان «هدف‌های فراری» اشاره کرد. بازیکنان در مرحله The Undying Returns باید مارک فابا را بکشند که نقش این کاراکتر را شان بین بازی کرده است. بازیکنان از تاریخ ۱۳ اردیبهشت (سه مه) تا تاریخ ۱۳ خرداد ماه (سه ژوئن) فرصت دارند تا مارک فابا را از میان بردارند.

همچنین IO Interactive اعلام کرده است، تمامی بازیکنانی‌ که به‌محتویات میامی پک دسترسی دارند (حتی بازیکنانی که در گذشته به Elusive Target ذکر شده دسترسی داشتند) می‌توانند The Undying Returns را تجربه کنند، اما بازیکنانی که برای اولین بار این مرحله را کامل می‌کنند، Flash Grenade Robot را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. درادامه می‌توانید ویدیو Miami Pack بازی Hitman 2 را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

هم‌اکنون می‌توانید میامی پک را با قیمت ۱۵ دلار روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان خریداری کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده