// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

آپدیت جدید Sea of Thieves بسته الحاقی Shores of Gold را در دسترس قرار داد

درجریان آپدیت سالانه بازی Sea of Thieves تعدادی اچیومنت جدید و همچنین ماموریت‌های بسته الحاقی Shores of Gold در دسترس کاربران قرار گرفته است.

بازی Sea of Thieves در روز عرضه با مشکلاتی در بخش ارائه محتویات روبه‌رو بود، اما استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، سعی کرده است با ارائه بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های رایگان، محتویات بیشتری را در دسترس کاربران قرار دهد.

به‌تازگی آپدیت سالگرد عرضه بازی Sea of Thieves در دسترس کاربران قرار گرفته است و در این به‌روزرسانی بزرگ، شاهد اضافه شدن موارد بسیاری به این بازی آنلاین هستیم. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، با عرضه به‌روزرسانی بزرگ Sea of Thieves تعدادی اچیومنت جدید به بازی اضافه شده است. این اچیومنت‌ها مربوط‌به انجام فعالیت‌هایی نظیر پخت‌وپز و ماهیگیری می‌شوند. همچنین بعضی از آن‌ها هم به بخش Arena بازی مربوط می‌شوند. 

بااین‌حال، مهم‌ترین ویژگی آپدیت بازی Sea of Thieves، بسته الحاقی Shores of Gold است. بازیکنان می‌توانند این بسته الحاقی را به‌صورت تک‌نفره یا درکنار دوستان‌شان تجربه کنند. درواقع این بسته الحاقی داستان محور شامل تعدادی ماموریت می‌شود که بازیکنان درجریان آن باید یک آیتم ارزشمند به‌نام Shroudbreaker را پیدا کنند. همچنین شاهد المان‌های گیم‌پلی جدید و موارد تازه‌ای برای بازی هستیم. برای مثال بازیکنان می‌توانند ابزارها و آرتیفکت‌های خود را به‌سطح Master برسانند. ازطرفی محیط‌هایی برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که با رفتن به این محیط‌ها، باید پازل‌های باستانی را حل کنید.

نکته‌ی جالب این است‌ که معماهای ذکر شده از روش‌های مختلفی قابل حل هستند و بازیکنان می‌توانند پس از کامل کردن‌شان، ماموریت‌های این بخش را مجددا تکرار کنند و راه‌وروش جدیدی را تجربه کنند. ازدیگر ویژگی‌های به‌روزرسانی سالگرد بازی هم می‌توان‌ به کاراکترهای جدید اشاره کرد. درادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از معرفی آپدیت سالگرد انتشار بازی Sea of Thieves را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اگر علاقه‌مند به‌مطالعه جزئیات کامل آپدیت منتشر شده هستید، می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده