// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵

گروه بندی مسابقات MDL Disneyland Paris Major بازی Dota 2 منتشر شد

لیست شانزده تیم حاضر در رویداد MDL Disneyland Paris Major بازی Dota 2 به همراه گروه‌بندی مسابقات منتشر شد.

مسابقات OGA Dota Pit Minor اواسط هفته جاری با قهرمانی تیم Ninjas in Pyjamas به پایان رسید و طبق قوانین فصل جدید این تیم جواز حضور در رویداد MDL Disneyland Paris Major را به‌دست آورد. حال بنابر تازه‌ترین اخبار مسابقات، تیم برگزارکننده رویداد با توجه به تکمیل شدن لیست شانزده تیم راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات، گروه‌بندی مرحله اول رویداد را انجام داده و منتشر کرده است.

در گروه‌بندی منتشر شده شاهد هم‌گروه شدن تیم Virtus Pro، که در حال حاضر بیشترین امتیاز DPC فصل را به‌دست آورده است با تیم قهرمان مسابقات TI7، یعنی Team Liquid، هستیم. تیم لیکویید در حال حاضر با توجه به عملکرد ضعیفی که در مسابقات قبلی از خود به نمایش گذاشته است فقط ۵۲۵ امتیاز به‌دست آورده است و همین موضوع این تیم را در جایگاه بدی قرار می‌دهد. کوروکی و همراهانش در حال حاضر در جایگاه دوازدهم رنکینگ DPC 2019 قرار دارند.

در گروه C دو تیم پرقدرت شرقی که با نام‌های PSG.LGD و Vici Gaming شناخته می‌شوند بایستی با یکدیگر روبه‌رو شوند. این در حالی است که تیم VG امتیاز لازم جهت حضور در مسابقات The International 2019 را به‌دست آورده است و نماینده پاریسن‌ژرمن بایستی در سه رویداد باقی مانده از فصل جاری چیزی نزدیک به ۱۰۰۰ امتیاز را جمع‌آوری کند.

MDL Disneland Paris Major Dota 2

قطعا رویدادهای Major بازی Dota 2 همیشه جذابیت‌های خود را به همراه دارد، ولی اگر به گروه D نگاهی داشته باشید، متوجه می‌شوید که جدال دو تیم OG و Evil Geniuses جزو جذابیت‌های مرحله گروهی خواهد بود. قبل از برگزار شدن مسابقات TI8، تیم OG با تغییرات مهمی همراه بود که در نهایت باعث جدایی Fly و N0tail از یکدیگر شد. تیم EG در حال حاضر یکی از چهار تیم راه‌یافته به مسابقات TI9 است و تیم OG تا به این لحظه فقط ۴۸ امتیاز DPC به‌دست آورده است و در جایگاه بیست و هفتم رنکینگ Dota Pro Circuit قرار دارد. در این گروه تیم Fnatic نیز حضور دارد و با توجه به اینکه این تیم تا به این لحظه ۳۴۵۰ امتیاز DPC جمع‌آوری کرده است، فقط ۲۴۱ امتیاز برای کسب جواز حضور در مرحله اصلی رویداد The International نیاز دارد.

رویداد MDL Disneyland Paris Major، با توجه به مقدار امتیاز DPC که به همراه دارد، سرنوشت بسیاری از تیم‌های علاقه‌مند به حضور در رویداد The International امسال را مشخص خواهد کرد. این رویداد قرار است از روز ۱۴ اردیبهشت شروع شود و به مدت ۹ روز ادامه خواهد داشت. دیزنی‌لند پاریس قرار است برای اولین بار میزبان یک رویداد بزرگ در بازی Dota 2 باشد که مجموع جوایز آن یک میلیون دلار است.

تا به این لحظه چهار تیم Virtus Pro ،Team Secret ،Evil Geniuses و Vici Gaming با کسب امتیاز لازم جواز حضور در مرحله اصلی مسابقات اینترنشنال را کسب کرده‌اند. این در حالی است که فقط سه رویداد دیگر تا پایان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بازی Dota 2، باقی مانده است.


منبع liquipedia
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده