نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

ویدیو فاش شده از بازی Borderlands 3 تغییرات سیستم لوت را نشان می‌دهد

ویدیو ۲۶ثانیه‌ای که از گیم‌پلی بازی Borderlands 3 فاش شده، کلیت سیستم لوت اسلحه‌ در این بازی را به‌تصویر می‌کشد.

چندی پیش و در جریان رویداد PAX East بود که استودیو گیرباکس، سومین قسمت از مجموعه‌ی پرطرفدار، نوستالژیک و تحسین‌شده‌ی Borderlands با نام Borderlands 3 را معرفی کرد و تا امروز، شاهد انتشار اخبار و اطلاعات مختلفی از آن بودیم که داستان و کاراکترهای حاضر در آن را پوشش می‌دادند. همچنین در مطلب «نگاهی به تمام اطلاعات منتشر شده از بازی Borderlands 3» می‌توانید تمامی آن‌ها را در قالب یک آیتم ویدیویی، مرور کنید.

درحالی که استودیو سازنده‌ی بازی، روز ۱ می (۱۱ اردیبهشت) را به‌عنوان موعد انتشار اولین تصاویر رسمی از گیم‌پلی اثر خود اعلام کرده بودند، به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی متوجه شدیم که نزدیک به ۲۶ ثانیه از روند گیم‌پلی بازی فاش شده که جزئیات جالبی را هم از گیم‌پلی و سیستم لوت بازی به‌نمایش می‌گذارد. این ویدیو که پس از انتشار به‌سرعت پاک شد، در بلاگ ردیت ذخیره شده و در ادامه‌ی این مطلب هم تماشایش خواهیم کرد.

Borderlands 3

در بازی Boderlands 3 شاهد یک نظام ارزش‌گذاری روی آیتم‌ها هستیم که به‌نسبت قدرتی که دارند، یک امتیاز به‌خصوص برای‌شان درنظر می‌گیرد

همانطور که پیش‌تر هم ذکر شد، این ویدیو ۲۶ ثانیه‌ای قسمت‌هایی از سیتسم لوت اسلحه بازی را نمایش می‌دهد که تماشایش برای هواداران این سری می‌تواند جذاب باشد؛ چرا که در این قسمت، مقایسه بین ایتم‌های مختلف به‌کاربردی‌ترین شکل ممکن، با نمایش آمار و ارقام اسلحه‌ها با رنگ‌های سبز (برای اسلحه‌ قوی‌تر) صورت می‌گیرد و حالا، در بازی Borderlands 3 شاهد یک نظام ارزش‌گذاری روی آیتم‌ها هستیم که به‌نسبت قدرتی که دارند، یک امتیاز به‌خصوص برای‌شان درنظر می‌گیرد که خب تاثیر به‌شدت زیادی روی مقایسه و انتخاب آیتم‌ها و تفنگ‌ها خواهد داشت؛ سیستمی که پیش‌تر در بازی‌هایی مثل The Division 2 و Destiny 2 هم دیده بودیم که حالا قرار است راهی «بوردرلندز 3» شود.

در این ویدیو کوتاه همچنین یک ماشین دیده می‌شود که می‌تواند یک نسخه‌ی کپی شده از آیتم‌هایی را که در آن قرار می‌دهید بسازد که خب این مورد، در تجربه‌ی بازی به‌صورت چندنفره تاثیر شایانی خواهد داشت.

در ادامه، صحبت را کم کرده و توجه شما را به این ویدیو جلب می‌کنیم. بازی Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور در دسترس ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی‌بازها قرار خواهد گرفت.

دانلود از آپارات


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده