نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مانگا بازی Sekiro Shadow Die Twice معرفی شد

مانگای بازی Sekiro: Shadows Die Twice به روایت داستان کاراکتر «هانبِی نامیر» که حریف تمرینی/آموزشی بازیکنان اثر است، خواهد پرداخت.

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، اثر جدید هیدتاکا میازاکی و تیمش یعنی استودیو فرام‌سافتور که Sekiro: Shadows Die Twice نام دارد، چندی پیش منتشر شد و مورد تحسین گروه پرشماری از بازیکنان و منتقدین قرار گرفت. این بازی که نسبت به‌ساخته‌های قبلی میازاکی، یک روایت سرراست‌ و مستقیم‌تر را در داستان‌گویی پیش گرفت و مکانیک‌هایی کاملا جدید نسبت به بازی‌های سولز/بورن در دسترس کاربرانش قرار داد. حالا در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شده که قرار است یک مجموعه مانگا با تمرکز بر شخصیت Hanbei the Undying که در زمین تمرینی بازی، با گیمرها مبارزه می‌کند، فنون را به‌آن‌ها آموزش می‌دهد و هرگز نمی‌میرد، در تاریخ ۷ خرداد در دسترس علاقه‌مندان قرار بدهد. این کتاب مصور را مخاطبان ژاپنی، پیش از موعدی که ذکر شد می‌توانند از بلاگ Comic Walker به‌صورت دیجیتالی دریافت کنند.

گفتنی است تصاویر این مانگا را شین یاماموتو که پیش‌تر روی مانگای مانستر هانتر کار کرده بود، نقاشی خواهد کرد و کمپانی Yen Press هم ناشر آن خواهد بود. کمپانی «ین پرس» نسخه‌ی انگلیسی این مانگا را برای مخاطبان ساکن آمریکا معرفی کرده اما هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی، این محتوای جذاب در کشور آمریکا منتشر خواهد شد.

مانگای سکیرو

بازی Sekiro: Shadow Die Twice در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را کسب کرد؛ در خلاصه‌ی بررسی صورت گرفته چنین می‌خوانیم:

فرام سافتور با Sekiro: Shadows Die Twice سعی کرده است قشر بیشتری از گیمرها را به‌خود جذب کند، اما این بازی با تمام تغییراتش باز یک محصول خاص به‌حساب می‌آید. درخت مهارت‌ها، گیم‌پلی تکنیکی و گرافیک بصری و هنری از نقاط قوت سکیرو هستند،‌ اما مواردی نظیر طراحی یکنواخت دشمنان و هوش مصنوعی باعث شده است نتوانید یک تجربه‌ی بی‌عیب و نقص و کامل را کسب کنید.

این بازی را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده