// چهار شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

فریم نیوز ۶۱: همکاری احتمالی دل تورو با دی کاپریو و آخرین اخبار از فیلم جدید مدس میکلسن

از اعلام آغاز مذاکرات لئوناردو دی‌کاپریو با تیم سازنده‌ی فیلم Nightmare Alley تا اطلاعات جدید از سریال‌های شبکه HBO، نتفلیکس و AMC؛ با فریم نیوز ۶۱ همراه زومجی باشید.

با اینکه در روزهای اخیر باکس آفیس در آمریکای شمالی و سرتاسر جهان تحت سلطنت مطلق فیلم Avengers: Endgame و مارول قرار گرفته است، خوش‌بختانه در عین حضور دائمی اثر مورد بحث در متن و حاشیه‌ی اخبار سینمایی، در دنیای هنر هفتم همچنان با اطلاعات رسمی و شایعه‌هایی زیاد و مرتبط با سریال‌ها و فیلم‌هایی گوناگون روبه‌رو هستیم؛ آثاری که لابه‌لای‌شان می‌توان اثر بعدی گیرمو دل تورو، کارگردان دوست‌داشتنی و برنده‌ی اسکار شاهکاری با نام «هزارتوی پن» (Pan's Labyrinth) را یافت و با سریال مورد انتظار بری جنکینز برای شبکه‌ی آمازون پرایم نیز روبه‌رو شد. در هر حالت، فکر می‌کنم که باتوجه‌به اندک توضیحاتِ داده‌شده، مطمئن شده‌اید که هفته‌ی پیش هم اخبار زیادی داشت که می‌توانید با شنیدن آن‌ها برای اولین‌بار یا یادآوری‌شان، دید بهتری نسبت به فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آینده‌ی نزدیک یا نسبتا دور از راه می‌رسند، پیدا کنید. البته در انتهای برنامه نیز به عادت همیشگی‌مان، تریلری با زیرنویس فارسی اختصاصی را تقدیم‌تان می‌کنیم که ابدا از تماشایش، پشیمان نمی‌شوید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه‌ی هفتگی، ویدیویی و سینما/تلویزیون‌محور «فریم»، در قالب آیتم‌های ویدیویی «فریم باکس آفیس» روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم نیوز» روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود؛ برنامه‌هایی که امیدواریم هر دوی‌شان، برای‌تان دوست‌داشتنی و رضایت‌بخش باشند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده