نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

درو گادرد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Sabrina را بر عهده گرفت؛ احتمال پذیرفتن وظیفه کارگردانی

درو گادرد وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلمی براساس کامیک گرافیکی Sabrina را بر عهده گرفت و ممکن است وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز قبول کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی نیو رجنسی و RT Features در حال ساخت فیلمی براساس کامیک گرافیکی سابرینا (Sabrina) اثر نیک درناسو و از کمپانی Drawn and Quarterly، هستند. همچنین این دو کمپانی از استخدام درو گادرد، نویسنده نامزد جایزه اسکار برای فیلم The Martian (مریخی)، برای نوشتن فیلمنامه این فیلم خبر داده‌اند. او سال گذشته وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال) را بر عهده داشت که این فیلم با شکست در گیشه مواجه شد. گفته می‌شود که گادرد احتمالا در نهایت وظیفه کارگردانی فیلم Sabrina را نیز بر عهده خواهد گرفت. علاوه بر این، گادرد قرار است به عنوان تهیه کننده نیز در این پروژه حضور داشته باشد.

کامیک Sabrina در سال ۲۰۱۸ منتشر شد که تمرکز آن روی مردی بود که نامزدش، سابرینا گم شده است و حال او به نزد یک دوست قدیمی که مامور و متخصص ویژه نیروی هوایی که اخیرا در ازدواج خود شکست خورده و از زن خود طلاق گرفته، رفته تا شاید کمکی به او برای پیدا کردن سابرینا کند. پس از انتشار یک ویدیو از طرف یک فرد ناشناس، ناپدید شدن سابرینا مثل یک ویروس در رسانه‌ها و نزد مردم پخش می‌شود. همانطور که در چرخه شبانه روز و در رسانه‌های اجتماعی داستان ناپدید شدن سابرینا دست به دست می‌شود، حس حقیقت و ایمان این دو مرد توسط نظریه‌ پردازان مورد هدف قرار خواهد گرفت. گادرد وظیفه کارگردانی پایلوت (آزمایشی) سریال The Good Place (جای خوب) را بر عهده داشت و به عنوان تهیه کننده نیز در این سریال حضور دارد.

علاوه بر این، گادرد به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال Daredevil (دردویل) و سریال The Defenders (دیفندرز) حضور داشته است. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم World War Z (ورلد وار زد) و فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) و همچنین وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل) نیز بر عهده گادرد بوده است. فیلم The Lighthouse، فیلم Ad Astra (سفر به‌سوی ستارگان) و فیلم Little Women (زنان کوچک)، فیلم‌های بعدی کمپانی نیو رجنسی هستند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده