نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

اولین تبلیغ تلویزیونی فیلم Dark Phoenix منتشر شد

فاکس قرن بیستم و والت دیزنی اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Dark Phoenix را منتشر کردند که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است.

سرانجام ماه گذشته شرکت فاکس قرن بیستم دومین تریلر رسمی فیلم X-Men: Dark Phoenix (ایکس من دارک فینیکس) را منتشر کرد. فیلم Dark Phoenix (دارک فینیکس) قرار است آخرین قسمت از مجموعه فعلی X-Men (ایکس من) باشد و پس از آن شاهد ریبوت این مجموعه توسط مارول استودیو خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی از قسمت جدید فیلم X-Men منتشر شده است.

بیشتر تصاویر این تبلیغ تلویزیونی را پیش از این در دو تریلر اول این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما شاهد تصاویر جدیدی نیز هستیم که نشان می‌دهد جین گری در حال لذت بردن از قدرت دارک فینیکس است و همچنین این تیزر کوتاه بار دیگر تاکید می‌کند که هر قهرمان دارای یک بخش تاریک نیز است. در طول این ویدیو شاهد رویارویی مگنیتو با جین گری نیز هستیم که این تصاویر احتمالا پیش از اتفاقات صحنه قطار است. مگنیتو درواقع به‌دنبال متوقف کردن جین گری است و به همین منظور گروهی از میتونت‌ها از جمله بیست (Beast) را با خود همراه خواهد کرد که هنوز مشخص نیست اگزایور نیز با آن مخالف است یا قرار است مگنیتو را همراهی کند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

 جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، جسیکا چستین در نقش آنتاگونیست اصلی فیلم، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم، کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، ایوان پیترز در نقش کوئیک سیلور، کتا ابرهارت، اندرو استلین و اسکات شپرد در نقش دکتر جان گری، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم X-Men: Dark Phoenix حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم Dark Phoenix به کارگردانی سیمون کینبرگ، برای اکران در تاریخ ۷ ژوئن ۲۰۱۹ (۱۷ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده