// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

کیتانا به عنوان مبارز جدید بازی Mortal Kombat 11 معرفی شد

استودیو ندررلم با انتشار یک تبلیغ تلویزیونی خبر از امکان استفاده از شخصیت کیتانا در مبارزات بازی Mortal Kombat 11 داده است.

استودیو NetherRelam (ندررلم) از زمان معرفی بازی جدید سری Mortal Kombat یعنی بازی Mortal Kombat 11 به مرور شخصیت‌های مختلف آن را معرفی و نحوه مبارزات آن‌ها را به نمایش می‌گذارد. درحالی‌که مدت زیادی تا عرضه بازی مذکور باقی نمانده است، این روند همچنان ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توان درکنار تایید حضور شخصیت‌های با‌سابقه، شاهد معرفی شخصیت‌های جدید باشند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو در قالب یک تبلیغ تلویزیونی کیتانا را به‌عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی تایید کرده است.

این تبلیغ حدودا یک دقیقه‌ای که گیم پلی بازی را به نمایش نمی‌گذارد، با چشمان اسکورپیون و صدای راوی که دلایل پشت جنگیدن را مرور می‌کند، آغاز می‌شود. افراد مختلفی که در یک مسیر مستقیم حرکت می‌کنند، به تدریج وارد محیطی که به نظر می‌رسد یک انبار است، می‌شوند. هر یک از این افراد شخصیت‌های تایید شده بازی Mortal Kombat 11 یعنی ساب زیرو و ریدن را تداعی می‌کنند. اما مهم‌ترین آن‌ها بدون شک شخصیت Kitana است که می‌توانید در قالب یک نبرد CG با اسکورپیون نحوه مبارزه او را مشاهده کنید. تماشای این تبلیغ تلویزیونی با مراجعه به صفحه آن در یوتیوب امکان‌پذیر است

گیم اینفورمر در مصاحبه‌ای که با اد بون، خالق سری مورتال کامبت ترتیب داده بود، اطلاعات مفیدی از بازی Mortal Kombat 11 منتشر کرد. براساس گفته‌های وی بازی مذکور فاقد لوت باکس است و شخصیت نیئو از مجموعه ماتریکس در آن حضور نخواهد داشت. همچنین بازی ذکر شده در زمان عرضه دارای ۲۵ کاراکتر خواهد بود. پیش از این دو شخصیت جدید به نام‌های ستریان (Cetrion) و کالکتور (Kollector) معرفی شدند.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید ازطریق صفحه مربوطه در فروشگاه‌های استیم،مایکروسافت، پلی‌ استیشن و نینتندو eShop اقدام به پیش‌خرید بازی با مزیت دسترسی به شخصیت شائو‌کان کنید. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده