نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۶

سریال Preacher در فصل چهارم به پایان خواهد رسید؛ اعلام زمان شروع پخش

شبکه AMC رسما اعلام کرد که سریال Preacher قرار است در فصل چهارم به پایان برسد و زمان شروع پخش فصل پایانی این سریال را نیز اعلام کرد.

ماه آذر سال گذشته بود که شبکه AMC از تمدید سریال Preacher (پریچر) برای فصل چهارم خبر دادحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال پریچر قرار است در فصل چهارم به پایان برسد. سث روگن، یکی از سازندگان این سریال با انتشار توییتی در توییتر رسمی خود اعلام کرد که فصل چهارم سریال Preacher قرار است فصل پایانی آن باشد و پخش آن از تابستان امسال آغاز خواهد شد که پیش از این نیز طرفداران این موضوع را پیش‌بینی می‌کردند. همچنین شبکه AMC ضمن تایید این خبر زمان شروع پخش فصل پایانی این سریال را نیز تایید و اعلام کرده است. پخش فصل چهارم سریال Preacher قرار است از تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۹ (۱۳ مرداد ۱۳۹۸) از شبکه AMC آغاز شود. 

دومینیک کوپر در نقش جسی کاستر، جو گیلگان در نقش کسدی، روث نگا در نقش تولیپ اهیر، پیپ تورنس در نقش هر استار، نوآ تیلور در نقش آدولف هیتلر، گراهام مک‌تاویش در نقش سینت او کیلرز، جولی آن امری در نقش لارا فیدراستون و ایان کالتای در نقش Arseface از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Preacher باز خواهند گشت. این سریال براساس کمیکی به همین نام اثر گارث انیس و استیو دیلون تولید و منتشر می‌شود. وظیفه ساخت و تولید فصل چهارم سریال Preacher، مانند سه فصل اول بر عهده سث روگن و ایوان گلدبرگ بوده است.

سریال Preacher داستان جسی کاستر، کسدی و تولیپ اهیر را روایت می‌کند که شهر انویل را برای پیدا کردن خدای واقعی ترک کردند و وارد یک سفر جاده‌ای و خطرناک شدند. در فصل سوم این سریال شاهد بازگشت جسی به انجلویل، جایی که در آن بزرگ شده، بودیم که بار دیگر زخم‌ها و کینه‌های قدیمی او باز شد و حال او باید با هر استار در فصل چهارم مواجه شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال پریچر منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که در فصل چهارم این سریال باید شاهد نبرد نهایی هر استار با جسی کاستر باشیم. همچنین انتظار می‌رود که فصل چهارم سریال Preacher مانند فصل گذشته در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده