نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

زمان شروع فیلمبرداری فیلم Black Widow مشخص شد

دیوید هاربر در مصاحبه جدید خود اطلاعاتی از زمان شروع فیلم‌برداری و تولید فیلم Black Widow به اشتراک گذاشته است.

هفته گذشته بود که دیوید هاربر، بازیگر نقش کلانتر جیم هاپر در سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) و پسر جهنمی در ریبوت فیلم Hellboy (هل بوی)، به جمع بازیگران فیلم Black Widow (بلک ویدو) اضافه شد، اما هیچ اطلاعاتی از نقش او تاکنون منتشر نشده است. در حاشیه تور مطبوعاتی فیلم Hellboy و در مصاحبه با Den of Geek، زمانی‌که از هاربر پرسیده شد که او اکنون چه چیزی را می‌تواند در مورد این فیلم بگوید، هاربر در پاسخ گفت:

من فکر می‌کنم که ساخت فیلم قرار است از ماه ژوئن (خرداد یا تیر) آغاز شود. من فکر نمی‌کنم که هنوز همه عوامل و تیم بازیگر فیلم کامل شده باشند، اما این یک شخصیت مهم است که من بر عهده دارم که من در مورد آن واقعا هیجان زده هستم. آن‌ها گفتند قرار است در این فیلم با اسکارلت جوهانسون و فلورنس پیو هم‌بازی شوم. من از صحبت و مذاکره با ریچل وایس نیز خبر دارم که آن‌ها بازیگران زن واقعا فوق‌العاده‌ای هستند.

دیوید هاربر

کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، کارگردانی فیلم بلک ویدو را براساس فیلمنامه‌ای از جک شفر و ند بنسون، بر عهده خواهد داشت. همچنین اسکارلت جوهانسون قرار است بار دیگر نقش ناتاشا رومانوف را در این فیلم بازی کند. علاوه‌بر جوهانسون و هاربر، فلورنس پیو، بازیگر فیلم Fighting With My Family (مبارزه با خانواده من) نیز به جوهانسون در فیلم بلک ویدو برای بازی در دومین نقش اصلی زن فیلم اضافه شده است. علاوه‌بر این، ریچل وایس، بازیگر فیلم The Favourite (سوگلی)، نیز در حال مذاکره با مارول استودیو برای حضور در فیلم Black Widow است که هنوز توافق رسمی انجام نشده است. هاربر پیش از این به تمجید از شورتلند و فیلم Lore (لوره) پرداخته و حضور او به‌عنوان کارگردان در این فیلم، را یکی از دلایل پذیرفتن بازی در فیلم بلک ویدو اعلام کرده بود. 

فیلم Black Widow هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما گفته می‌شود که این فیلم قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. هاربر در فصل سوم سریال Stranger Things نیز بازگشته که فصل سوم این سریال قرار است در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) از شبکه نت‌ فلیکس (Netflix) منتشر شود. علاوه‌بر این، هاربر در فیلم Dhaka (داکا) نیز با نتفلیکس همکاری کرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده