نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

بازی The Elder Scrolls: Blades به‌طور کاملا رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت

دارندگان گوشی‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید و آیفون از حالا به‌بعد می‌توانند بازی The Elder Scrolls: Blades را به‌رایگان دریافت و تجربه کنند.

پس از تاخیرهای مختلف در عرضه‌ی بازی The Elder Scrolls: Blades، مدتی می‌شود که اثر مذکور در فاز دسترسی زودهنگام قرار داشت و حالا، در جریان آخرین اخبار بازی، تیم سازنده‌ی بازی در کمپانی بتسدا این بازی را به فاز نهایی از انتشارش وارد کرده و حالا، تمامی دارندگان گوشی‌های اندروید و آیفون می‌توانند آن را به‌رایگان دانلود و تجربه کنند. البته کاربران برای تجربه این بازی نیاز به یک حساب کاربری ‌Bethesda دارند.

حالا که بازی برای تمامی دارندگان گوشی‌های هوشمند رایگان شده، سازندگان بازی در ادامه قصد دارند به پشتیبانی و ارائه‌ی محتویات جدید و خلاقانه، بازیکنان را بیش از پیش با اثر مذکور درگیر کنند و در اولین قدم، قصد دارند تا بازی را با توجه به واکنش‌های کاربران، متعادل‌تر و پایدارتر بکنند و این موضوع را با انتشار یک توییت، به‌دنبال‌کنندگانشان اعلام کردند.

همانطور که خودتان هم در جریان هستید، بازی Blades اولین اثر از مجموعه‌ی محبوب و کهن The Elder Scrolls است که راهی گوشی‌های هوشمند می‌شود. کمپانی بتسدا این بازی را یک «الدر اسکرولز غنی» توصیف کرده که کیفیت گرافیکی آن، شانه‌به‌شانه با آثار کنسولی پیش می‌رود. این بازی برخلاف دیگر آثار مجموعه‌ی مذکور در سبک «جهان‌باز» ساخته نشده و چند محیط «فوق‌العاده بزرگ» را که به‌صورت یک‌پارچه بهم متصل شده‌اند را برای بازیکنان آماده می‌کنند. طبق گفته‌ی تاد هاوارد، امکان دارد که با توجه به واکنش‌های کاربران، شاهد تغییراتی در ساختار دنیای بازی باشیم و شاید روزی برسد که Blades هم مثل دیگر بازی‌های این سری، کاملا Open World شود.

بازی The Elder Scrolls: Blades را هم‌اکنون می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان روی پلتفرم های اندروید و آیفون تجربه کنید. این بازی هم‌اکنون در صدر جدول دانلود اپ‌استور قرار گرفته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده