نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

جورج آر آر مارتین: سریال Game Of Thrones نباید در فصل ۸ به پایان برسد

جورج آر آر مارتین نویسنده کتاب‌های سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) اعلام کرد که دوست ندارد این مجموعه در فصل هشتم به پایان برسد و باید ادامه داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جورج آر آر مارتین اخیرا اعلام کرده که دوست ندارد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) از شبکه HBO به پایان برسد. مارتین در مصاحبه با گزارشگر سایت خبری هالیوود ریپورتر در رابطه با فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت اعلام کرد که این مجموعه باید ادامه می‌یافت و پخش آن طولانی‌تر می‌شد. با این حال، با اینکه سریال اصلی در حال پایان یافتن است، اما به احتمال زیاد در آینده‌ای نزدیک، مجموعه‌ای با داستان پیش درآمد سریال اصلی، ساخته شود. علاوه بر آن، مارتین قصد دارد که کتاب‌های جدیدی هم بنویسد و منتشر کند. جورج آر آر مارتین در مصاحبه جدید خود اینگونه صحبت کرد:

من فکر می‌کنم که فصل هشتم، نباید فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت باشد. اما کاری است که شده. به نظر می‌رسد که انگار ما همین هفته پیش کار خود را برای اولین بار آغاز کردیم. مگه طولانی‌تر از این بوده است؟ زمان تقریبا با سرعت نور می‌گذرد. با این حال، خیلی هیجان انگیز است. می‌دانم که این سریال به پایان خود می‌رسد اما اصلا پایان من نزدیک نیست. من هنوز در عرصه نوشتن کتاب، غرق هستم و ایده‌های زیادی برای نوشتن کتاب‌های جدید دارم. تقریبا چیزی در حدود ۵ مجموعه دیگر در دست تولید هستند. من فکر می‌کنم که برای مدتی همچنان اطراف سرزمین وستروس به گشت و گذار بپردازم، آن هم در حالی که همه آنجا را ترک کرده‌اند.

جورج آر آر مارتین در سال ۲۰۱۸ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سریال بازی تاج و تخت حداقل باید برای ۱۳ فصل ساخته شود و به روی آنتن برود؛ آن هم به خاطر گستردگی بسیار زیاد جزئیات و همچنین تاریخی و داستانی که در این سری کتاب‌ها وجود دارد. تهیه کنندگان و شورانرهای این مجموعه یعنی دی. بی. وایس و دیوید بنیاف در ابتدا دوست داشتند که تنها ۷ فصل برای این مجموعه ساخته شود اما در نهایت خود جورج آر آر مارتین و شرکت اصلی موفق شدند که آنها را نسبت به ساختن حداقل یک فصل دیگر، متقاعد کنند.

Game of Thrones

منظور مارتین از آن «پنج سریال دیگر» دقیقا همان اسپین آف‌های سریال Game of Thrones بود که شبکه HBO در حال تولید آنها است و در حال حاضر هر کدام از آنها در مراحل تولیدی مختلفی قرار دارند. براساس گفته‌های مارتین، این مجموعه‌ها هنوز مرحله فیلمبرداری خود را آغاز نکرده‌اند اما تهیه کنندگان آن معتقدند که به این مرحله از تولید بسیار نزدیک است. شبکه HBO متعهد است که حداقل قسمت پایلوت یا آزمایشی را برای این مجموعه بسازد اما هیچ ضمانت و اطمینانی وجود ندارد که نتیجه مثبتی را به دست بیاورد؛ نتیجه‌ای که در نهایت منجر به ساخته شدن دیگر قسمت‌های سریال شود. در هر صورت، مارتین اعلام کرده که نسبت به بازیگران و همچنین عوامل خیلی هیجان دارد و براساس توصیف‌های او، این مجموعه نسبت به سریال بازی تاج و تخت و مسیر اصلی آن، خیلی متفاوت است. او درباره این سریال اینگونه صحبت کرد:

آنها یک کارگردان بسیار عالی و تیم بازیگری فوق‌العاده و شگفت‌انگیزی دارند. من از نزدیک در کنار آنها بودم و کارشان را نظاره می‌کردم. من برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. این مجموعه متفاوت است. این مجموعه قطعا خیلی تفاوت‌ها خواهد داشت. داستان این سریال، مربوط به هزاران سال قبل است. شما در داستان این مجموعه، شاهد یک دوره کاملا متفاوت از وستروس خواهید بود؛ داستانی که در آن هیچ اژدها، تخت آهنی و کینگز لندینگی وجود ندارد. اینکه صبر کنیم و ببینیم که طرفداران به این مجموعه و داستان آن چه واکنشی نشان می‌دهند، خیلی هیجان‌انگیز است.

کارگردان سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) یعنی اس جی کلارکسون کارگردانی این مجموعه را برعهده دارد. نائومی واتس از جمله بازیگران این مجموعه به حساب می‌آید. از طرف دیگر هم جین گلدمن، نویسنده فیلمنامه فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) نقش شورانر این تیم را برعهده دارد.

فصل هشتم سریال Game of Thrones برای آغاز نمایش در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) در شبکه HBO برنامه ریزی شده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده