نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تبلیغ تلویزیونی جدید Days Gone دنیای بی‌رحم آن را نشان می‌دهد

تبلیغ تلویزیون جدید بازی Days Gone با این پرسش که تنها با یک گلوله، چگونه می‌توان در دنیای بازی زنده ماند، بینندگان خود را به‌چالش می‌کشد.

حدودا ۲ هفته تا انتشار جدیدترین بازی انحصاری کمپانی سونی و پلتفرم محبوبش یعنی پلی استیشن 4 باقی مانده و سازندگان بازی این روزها سخت مشغول انجام دادن مراحل پس از اتمام ساخت و بازاریابی برای اثر خود هستند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یک تبلیغ تلوزیونی ۳۰ثانیه‌ای از جدیدترین ساخته‌ی بند استودیو یعنی Days Gone منتشر شده که شرایط سخت بقا در جهان بازی را برای بینندگان خود ترسیم می‌کند. در این تریلر، قهرمان داستان بازی که دیکن سنت جان نام دارد را می‌بینیم که در یک جاده‌ی باران‌زده، به‌شکلی خسته و مضطرب درحالی که زانوزده و جسد فریکرها و انسان‌ها را پیرامون خود می‌بیند، در اوج استیصال تفنگش را برمی‌دارد و با در دست گرفتن تنها گلوله‌ای که برای تفنگش باقی مانده، با خود (و صدالبته بیننده‌ی تریلر) مرور می‌کند که این گلوله را به چه موجودی می‌خواهد شلیک کند؟ فریکرهای قوی یا ضعیف یا انسان‌هایی ناامید که برای زنده ماندن در این دنیا، دست به هرکاری می‌زنند.

این نمایش ۳۰ثانیه‌ای در این لحظات به‌پایان می‌رسد و تماشای آن، هواداران بازی را بیش از پیش برای ورود به‌جهان «دیز گان» آماده می‌کند. بازی Days Gone در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) راهی پلی استیشن 4 خواهد شد. همانطور که پیش‌تر ذکر شد، مراحل ساخت بازی به‌پایان رسیده و مثل دیگر انحصاری‌های جدید PS4 از قابلیت «عکس‌برداری» بهره‌مند خواهد بود. در ادامه شما را به‌تماشای این ویدیو جذاب دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده