// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Emoji Mine؛ گردهمایی ایموجی‌ها

در بازی Emoji Mine ایموجی‌ها را هدایت می‌کنید تا تعداد بیش‌تری از آن‌ها زنده بمانند و نقاط ایمن برسند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Emoji Mine دنیای رنگارنگی متشکل از ایموجی‌ها است که شما در آن وظیفه دارید تا این صورتک‌های خندان را به یک نقطه امن برسانید و همه آن‌ها را زنده نگه دارید. این بازی اندروید در سبک پازل عرضه شده است و یکی از مکانیسم‌های سرگرم کننده این سبک هم محسوب می‌شود که در نوع خودش بسیار سرگرم‌کننده است.

اگر علاقه خاصی به ایموجی‌ها دارید می‌توانید بازی آیفون Emoji Mine را تجربه کنید و با صورتک‌های خندانش به ماجراجویی بپردازید. ایموجی‌ها در ابتدا با شکل و شمایل خندان خودش در بالای هرمرحله جمع شده‌اند و انتظار دارند که شما همه آن‌ها را به ایمن‌ترین نقطه برسانید. این انتظار در مراحل اولیه منطقی به نظر می‌رسد؛ اما حقیقت این است با افزایش چالش‌ها تعدادی از آن‌ها قربانی خواهند شد و شما تنها تعداد کمی را می‌توانید به انتها برسانید. انواع مختلفی از موانع در مسیر بازی وجود دارد که باید از آن‌ها دوری کنید و سعی کنید که ایموجی‌ها برخوردی حتی ناچیز به آن‌ها نداشته باشند. البته هر مرحله تعداد کمی از ایموجی‌ها را لازم دارد و می‌توانید از گروهی از آن‌ها چشم‌پوشی کنید.

دنیای رنگارنگ بازی می‌تواند لحظات خوش و سرگرم‌کننده‌ای را برای‌تان ایجاد کند و شامل مراحلی است که هیجان را به اوج خودش می‌رساند. می‌توانید ایموجی‌های خود را سفارشی‌سازی کنید و با امتیازات خود گروهی از آن‌ها را خریداری کنید. هر مرحله به‌صورت اسکرولی به سمت پایین می‌آید و با رسیدن به سبدی که جهت گرفتن ایموجی‌ها تعبیه شده است، می‌توانید مرحله را به پایان برسانید. البته که اگر تعداد به حد نصاب نرسد، ناچار هستید که مراحل را دوباره تکرار کنید. Emoji Mine قطعا یکی از بهترین بازی های اندروید است و شامل مکانیسمی است که تا مدت‌ها تکراری نمی‌شود. همیشه سعی کنید که تنها ابتدای صف ایموجی‌ها را نبینید و بلوک‌های سبز را تا جایی پاکسازی کنید که جا برای ایموجی‌های قبلی هم باشد؛ در غیراین‌صورت بخشی از ایموجی‌ها توسط موانع آتشین تلف می‌شوند و در انتها به مشکل برمی‌خورید. البته که هدایت گروه کوچک‌تری از ایموجی‌ها ساده‌تر است و تمرکز شما را هم بالاتر می‌برد.

Emoji Mine
Emoji Mine
Emoji Mine

کلکسیونی از ایموجی‌ها در بازی Emoji Mine وجود دارند که کم کم می‌توانید آن‌ها را فعال کنید و به چالش مراحل اضافه کنید. این ایموجی‌ها در تنوع بالایی حضور دارند و شامل موضوعاتی نظیر موسیقی و فیلم و حتی وایکینگ‌های عصبانی هم می‌شوند. سعی کنید تعدادی از ایموجی‌ها که در مسیر قربانی می‌شوند را کم و کم‌تر کنید تا امتیاز بالاتری بگیرید. می‌توانید از موانع به نفع خود استفاده کنید و ایموجی‌ها را در یک لحظه به سمت دیگر هدایت کنید. این موانع از بمب‌ و آتش سوزان تشکیل شده‌اند و می‌توانند به‌ضرر یا به‌نفع شما باشند. به‌طور مثال می‌توانید از بمب‌ها استفاده کنید و گروهی از ایموجی‌ها را از خطر دور کنید.

بازی Emoji Mine مبتنی بر فیزیک است و قرار است که دنیاهای متفاوتی را تجربه کنید

بازی Emoji Mine مبتنی بر فیزیک است و باید با تجربه بیشتر به این سیستم عادت کنید. ایموجی‌ها با صورت خودشان می‌توانند بلاهایی که در طول مسیر به سرشان می‌آید را نشان دهند و حتی دیالوگ‌های کوچکی روی صفحه نقش می‌بندد. دنیاهای متفاوتی را در طی مراحل تجربه خواهید کرد که همگی چالش صعودی دارند و کم کم تعداد ایموجی‌ها هم در انتها کم‌تر می‌شود. تعدادی که برای نجات لازم دارید در انتها نقش می‌بندد و این تعداد اگر محدودتر باشد بدین معنی است که باید ریزبینانه عمل کنید و از تک تک ایموجی‌ّها به دقت مراقبت کنید.

Emoji Mine
Emoji Mine
Emoji Mine
ایموجی‌ها تنوع بالایی دارند و در ادامه می‌توانید آن‌ها را در موضوعات مختلف آزاد کنید

پوسته‌های جذاب در بخش فروشگاه بازی Emoji Mine وجود دارد که برای تنوع بخشیدن به بازی عالی هستند و ایموجی‌ها هم پتانسیل کافی را دارند تا به هر شکل و شمایلی درآیند. گاهی نیاز خواهید داشت که بخشی از ایموجی‌ها را در تله بیاندازید تا سایر بتوانند عبور کنند و به انتها برسند. این سیستم‌ها را باید بلد باشید و سریعا محیط را پاکسازی کنید. همه چیز به شما بستگی دارد تا بلوک‌های سبز را پاکسازی کنید و اجازه دهید که ایموجی‌ها در این مسیر شناور شوند. مسیرها گاها مشخص نیستند و باید شانسی انتخاب کنید که در دوراهی می‌خواهید به کدام سو بروید. در این حالت دو دسته کردن ایموجی‌ها به درد می‌خورد و می‌توانید بخشی از آن‌ها را نجات دهید.

بازی Emoji Mine به‌خوبی می‌تواند در سرگرم‌ کردن مخاطب موفق عمل کند و المان‌های جالبی دارد. ایموجی‌ها باتوجه‌به اتفاقی که در مسیر برای‌شان می‌افتد دچار تغییر می‌شوند و به‌صورت دسته‌جمعی احساسات خودشان را بروز می‌دهند. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی Emoji Mine


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده