// سه شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰

فریم باکس آفیس ۵۸: موفقیت فیلم های جدید اقتباس شده از کتاب استیون کینگ و کامیک ابرقهرمانی DC

در مقابل تمام هفته‌های سال جاری که در آن‌ها تازه‌اکران‌ها از خود عملکرد مناسبی را به نمایش نمی‌گذاشتند، این هفته در باکس‌آفیس فیلم‌های جدیدی را داشتیم که به خوبی در فروش با یکدیگر رقابت کردند.

در گزارش ویدیویی باکس آفیس از قسمت ۵۸ برنامه فریم، سر به آخرهفته‌ای می‌زنیم که در آن جدیدترین فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی DC که شخصیتی تازه و بامزه یعنی «شزم» (!Shazam) را به بسیاری از تماشاگران معرفی می‌کرد، به فروش قابل توجهی رسید و انتظاراتی را که از آن می‌رفت، برآورده کرد. آن طرف ماجرا، فیلم ترسناک Pet Sematary را هم داشتیم که به دومین افتتاحیه‌ی برتر مابین تمامی اقتباس‌های سینمایی انجام‌شده از روی کتاب‌های استاد ادبیات وحشت، استیون کینگ رسید. علاوه بر تمامی این‌ها، برنامه‌ی ویدیویی پیش‌رو، به فروش کلی و نتیجه‌ی اکران عجیب‌وغریب و تحسین‌برانگیز فیلم Captain Marvel با نقش‌آفرینی بری لارسون بعد از چند هفته هم نگاه می‌اندازد. پس برای بیش از پیش قرار گرفتن در جریان تک‌تک جزئیات، همراه زومجی باشید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

فصل چهارم برنامه سینمایی فریم از این پس در قالب آیتم‌های ویدیویی «فریم باکس آفیس» در روزهای سه‌شنبه ساعت ۲۱:۰۰ و «فریم نیوز» در روزهای چهارشنبه ساعت ۲۱:۰۰ در سایت زومجی پخش می‌شود. مثل همیشه با دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات‌تان ما را همراهی کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده