نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

جکی چان و کریس تاکر بار دیگر به احتمال ساخت فیلم Rush Hour 4 اشاره کردند

به تازگی جکی چان و کریس تاکر تصویر مشترک جدیدی منتشر کرده‌اند که ظاهرا به احتمال ساخت فیلم Rush Hour 4 اشاره می‌کنند.

مدت زمان زیادی است که شایعات و خبرهای ساخت فیلم Rush Hour 4 (ساعت شلوغی ۴) شنیده می‌شود، اما تا به امروز شاهد ساخت این فیلم نبوده‌ایم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال ساخت قسمت چهارم فیلم Rush Hour (ساعت شلوغی) بار دیگر قوت گرفته است. به تازگی کریس تاکر تصویر مشترکی از خود با جکی چان را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در این تصویر، تاکر و چان عدد ۴ را با انگشتان خود نشان می‌دهند. این تصویر ساخت فیلم Rush Hour 4 را تایید نمی‌کند، اما این می‌تواند تایید کند که جکی چان و کریس تاکر در حال انجام صحبت برای ساخت و حضور در این فیلم هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

جکی چان و کریس تاکر

چان در سال ۲۰۱۷ گفته بود که طی هفت سال گذشته فیلمنامه‌هایی برای ساخت قسمت جدید فیلم Rush Hour را رد کرده بود، اما او سرانجام یک فیلمنامه را خوانده که به اندازه کافی خوب بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۸ تایید شد که کار نوشتن پیش نویس دوم فیلمنامه این فیلم به پایان رسیده تا توسط تهیه کنندگان برای صدور اجازه ساخت بررسی شود. چان در آن زمان گفت که او مشتاق است تا فیلم Rush Hour 4 را با تاکر به زودی و نه دیرتر و پیش از اینکه آن‌ها پیر شوند، بسازد. تاکر نیز در مصاحبه با پادکست ESPN در سال ۲۰۱۸ گفته بود که این فیلم قرار است شلوغ‌تر و با اکشن بیشتری نسبت به سه قسمت اول آن باشد. جکی چان نقش نقش سربازرس لی و کریس تاکر نقش کاراگاه جیمز کارتر را در هر سه فیلم Rush Hour بر عهده داشته‌اند.

اولین فیلم Rush Hour در سال ۱۹۹۸ به روی پرده‌های سینما رفت و در ادامه فیلم Rush Hour 2 (ساعت شلوغی ۲) در سال ۲۰۰۱ اکران شد و پس از آن شاهد ساخت و اکران فیلم Rush Hour 3 (ساعت شلوغی ۳) در سال ۲۰۰۷ بودیم که این سه فیلم بیش از ۸۵۰.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. کارگردانی هر سه فیلم بر عهده برت رتنر بوده است که با توجه به رسوایی اخلاقی اخیر او، بسیار بعید است که شاهد بازگشت رتنر برای کارگردانی فیلم Rush Hour 4 باشیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده