نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷

فیلم Shang-Chi احتمالا در استرالیا فیلمبرداری می‌شود

طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد که فیلمبرداری و تولید فیلم Shang-Chi قرار است در کشور استرالیا انجام شود.

ماه آذر گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو به دنبال ساخت اولین فیلم ابرقهرمانی با محوریت ابرقهرمان آسیایی است و این کمپانی در نظر دارد تا فیلمی براساس شخصیت Shang-Chi (شانگ چی) تولید و منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم ابرقهرمانی منتشر شده است. به نقل از CanberraTimes، یک فیلم جدید از مارول استودیو قرار است در استودیوی فیلمسازی فاکس در سیدنی فیلمبرداری و تولید شود. با اینکه هنوز مشخص نشده که قرار است شاهد چه فیلمی در این مکان باشیم، اما طبق شایعات محلی، فیلم Shang-Chi احتمالا قرار است در کشور استرالیا و در این استودیوی فیلمسازی تولید شود. میتچ فی‌فیلد، وزیر هنر این کشور در روز چهارشنبه هفته گذشته تایید کرد که یک فیلم مارول استودیو قرار است در استودیوی فیلمسازی فاکس در سیدنی فیلمبرداری و تولید شود و همچنین ۲۴ میلیون دلار سوبسید نیز به سازندگان فیلم تعلق خواهد گرفت.

فی‌فیلد در بیانیه منتشر شده خود گفت که سرمایه‌گذار بین المللی جدید اطمینان داده که این پروژه، یک پروژه با بودجه‌ای بیش از ۱۵۰ میلیون دلار خواهد بود که قرار است ۴۷۰۰ شغل جدید در استرالیا ایجاد کند و همچنین قرار است از حدود ۱۲۰۰ کسب و کار محلی نیز بهره ببرد. با این حال، جزئیات بیشتری منتشر نشده است، اما بسیاری اعتقاد دارند که فیلم Shang-Chi قرار است در این مکان فیلمبرداری شود. دیوید کالاهام، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴)، فیلم Zombieland: Double Tap (سرزمین زامبی ها: دابل تپ) و دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

ماه گذشته، کمپانی مارول با دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Short Term 12 (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲)، فیلم The Glass Castle (قصر شیشه‌ای) و فیلم Just Mercy (فقط بخشش)،  برای کارگردانی فیلم Shang-Chi به توافق رسید و قرارداد همکاری امضا کرد. هنوز این فیلم تاریخ اکرانی ندارد و مارول استودیو به دنبال استخدام یک بازیگر آسیایی یا آسیایی-آمریکایی برای نقش شانگ چی نیز است. پیش از این فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در کشور استرالیا فیلمبرداری شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده