نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۰

نگاهی به قیمت پورشه باکستر در سایت دیوار

در این رپورتاژ آگهی از قیمت و مشخصات فنی پورشه باکستر و پورشه باکستر S گفته‌ایم.

شرکت هلدینگ پورشه (به آلمانی Porsche با تلفظ پاقشه)، یک شرکت خودروسازی آلمانی است که در سال ۱۹۳۱ توسط فردیناند پورشه تأسیس شد. دفتر مرکزی و کارخانه اصلی آن در شهر اشتوتگارت ایالت بادن-وورتمبرگ آلمان قرار دارد و همچنان سهام‌دار اصلی این شرکت خانواده پورشه هستند.

از ابتدا، تمرکز اصلی این شرکت بر تولید خودروهای اسپرت و لوکس معطوف بوده و یکی از معتبرترین برندهای این نوع خودروها محسوب می‌شود. این شرکت محصولات متنوعی تولید کرده است که یکی از خودروهای با قیمت متعادل (در مقیاس پورشه) این شرکت، مدل باکستر است که در سال ۲۰۰۵ رونمایی شد. پورشه باکستر یک خودروی کوچک، دو نفره، پرقدرت و تیز با قابلیت باز شدن سقف (کانورت ایبل) است.

شرکت معین موتور نماینده پورشه در ایران برای مدل باکستر پس از چالش‌های فراوان موفق به دریافت مجوزهای لازم برای واردات شد.

پورشه باکستر

طراحی داخلی

رنگ تودوزی این خودرو قابل سفارش است و می‌تواند از میان مشکی، قرمز، قرمز و مشکی، کرم، سرمه ای و طوسی روشن انتخاب شود. روکش داشبورد، فرمان و صندلی ها از چرم با کیفیت پوشانده شده است. در تمامی داشبورد، فرمان و درها قسمت‌های فلزی، جلوه خاصی به داخل باکستر داده است. آینه عقب الکتروکرومیک به همراه حسگر باران، آینه جانبی برقی با گرم کن و سیستم خودکار تا شو و فرمان سروترونیک تنها بخشی از امکانات داخلی این خودرو است.

امکانات صندلی‌های ارگونومیک بسیار راحت با قابلیت تنظیم در ۱۸ جهت با حافظه و سیستم تهویه مخصوص، از آن‌ها صندلی ایده‌آل و عالی برای مسافرت پدید آورده است.

در مجموع می‌توان گفت که تزئینات داخلی این خودرو همان است که از یک پورشه می‌توان انتظار داشت.

پورشه باکستر

طراحی خارجی

مهم‌ترین نکته جذاب در اتاق این خودرو سیستم سقف جمع شونده در صندوق عقب است. این توانمندی به شما امکان می‌دهد در روزهای گرم از وزش باد در موهایتان لذت ببرید و در فصل‌های سرد هم از یک خودروی با اتاق کامل استفاده کنید و بارش برف را در داخل پورشه گرمتان تماشا کنید. این خودرو در رنگ‌های زرد، سورمه ای، نارنجی، قرمز، خاکستری، مشکی و سفید قابل سفارش است.

کاپوت با گلگیرها و چراغ های بالا آمده از کاپوت، دریچه‌های هواکش در داخل سپر جلو، خطوط جانبی منتهی به هواکش عقب خودرو، این مدل از پورشه را کاملا اسپرت کرده است. صدای غرش سرکش اگزوز این خودرو برای عاشقان اتومبیل های اسپرت، خوشایندترین موسیقی به حساب می‌آید.

در کل، همه اجزای بدنه پورشه، نشان‌دهنده یک اتومبیل سریع، چابک و قدرتمند است که در اتاقی کوچک جمع شده است.

امکانات دیگر این خودرو:

  • ورود و استارت بدون کلید (Keyless)
  • کروز کنترل
  • رادار تعویض خطوط
  • دوربین دید عقب
  • حسگر پارک جلو و عقب
  • سیستم باز کننده در پارکینگ و ...

می‌دانید که سایت دیوار بزرگ‌ترین سایت خرید و فروش خودرو در ایران است. برای یافتن قیمت پورشه باکستر نو یا دست دوم و خرید مستقیم از فروشنده، به سایت دیوار مراجعه کنید. در صورتی که قصد دارید خودروی پورش باکستر خود را بفروشید، با درج آگهی خود در سایت دیوار از سراسر کشور بازدید کننده و مشتری داشته باشید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع ویرلن
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده