نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۵

تصویربرداری سریال «فوق‌لیسانسه‌ها» به زودی آغاز خواهد شد

فیلمبرداری فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» که «فوق‌لیسانسه‌ها» نام دارد به زودی آغاز خواهد شد.

سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت یکی از سریال‌های مورد توجه شبکه سوم سیما بود. می‌توان گفت این سریال در زمان پخش به اندازه طرفدارانش، منتقد نیز داشت. مدتی پیش سروش صحت به صورت رسمی خبر از ساخت فصل جدید سریال با نام «فوق لیسانسه ها» داد. البته این خبر پیش از این در قسمت آخر سریال نیز تلویحا اعلام شده بود. حال، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، رضا جودی، تهیه کننده این مجموعه از آغاز فیلمبرداری فصل جدید سریال در آینده‌ای نزدیک خبر داده است. جودی درباره لوکیشن و فضای سریال گفت:

این روزها مشغول ساخت‌ و ساز نهایی ساختمان این سریال که قصه در آن اتفاق می‌افتد، هستیم و در روزهای آینده با تست بازی بازیگران، نهایتاً تصویربرداری کار را از روز شنبه ۲۴ فروردین شروع می‌کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد:

لوکیشن جدید این کار نیز در خانه‌ای در منطقه ژاندارمری است و علاوه‌بر حضور تمامی بازیگران فصل گذشته این مجموعه چندین بازیگر دیگر نیز به این کار افزوده می‌شوند که هنوز حضورشان نهایی نشده است.

مجموعه «فوق‌لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت، نویسندگی ایمان صفایی و سروش صحت، با بازی بازیگرانی مانند هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری و فرید شهریاری ساخته خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده