// یکشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۶

مایکروسافت به زودی اشتراک Xbox Game Pass Ultimate را راه‌اندازی خواهد کرد

مایکروسافت قصد دارد همزمان با عرضه‌ی مدل ایکس باکس وان بدون دیسک، سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت را ارائه دهد.

بنا به گزارش‌ها مایکروسافت به‌زودی سرویس جدید ایکس باکس گیم پس آلتیمیت را ارائه خواهد داد. بنابر گفته‌ی سایت The Verge، سرویس ایکس باکس گیم پس آلتیمیت ترکیبی از ایکس باکس لایو گلد و ایکس باکس گیم پس در قالب اشتراکی یک ماهه خواهد بود. در آمریکا هزینه‌ی این اشتراک در آمریکا ۱۴.۹۹ دلار به صورت ماهانه یعنی چیزی در حدود ۱۱.۵۰ پوند خواهد بود.

البته شما همچنان برای بازی آنلاین نیاز به اشتراک Xbox Live Gold خواهید داشت. سرویس Xbox Game Pass یک سرویس مخصوص ایکس‌باکس وان است که کاربران می‌توانند با پرداخت اشتراک ماهانه آن، به مجموعه‌ای از بازی‌ها مانند شبکه‌ی نتفلیکس دسترسی داشته باشند.

سایت The Verge اعلام کرد که مایکروسافت قصد دارد سیستم Xbox Game Pass Ultimate را به همراه عرضه مدل بدون دیسک‌ درایو کنسول ایکس باکس وان S با نام Xbox One S All-Digital Edition در اواخر اردیبهشت ماه راه‌اندازی کند. زمانبندی این برنامه برای دارندگان کنسول Xbox One S All-Digital Edition بسیار منطقی است؛ زیرا آنان برای بازی کردن نیاز به دانلود بازی دارند.

در چند روز گذشته مایکروسافت با ارسال ایمیل‌هایی به کاربران بریتانیایی خود اعلام کرده است که به زودی قیمت اشتراک طلایی شبکه ایکس باکس لایو در این منطقه افزایش خواهد یافت. بنابر این ایمیل‌ها در تاریخ ۱۸ اردیبهشت هزینه‌ی اشتراک ۱۲ ماهه از ۳۹.۹۹ به ۴۹.۹۹ پوند و همچنین هزینه‌ی اشتراک ماهانه از ۵.۹۹ به ۶.۹۹ پوند افزایش خواهد یافت. هزینه‌ی اشتراک سه ماهه نیز افزایش می‌یابد و از ۱۴.۹۹ به ۱۷.۹۹ پوند افزایش خواهد یافت. اما هزینه‌ی اشتراک ۶ ماهه با قیمت ۲۹.۹۹ پوند یکسان خواهد ماند.

کنسول Xbox One S All-Digital Edition در تاریخ ۷ مِی ۲۰۱۹ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به همراه بازی‌های Sea of Thieves ،Forza Horizon 3 و Minecraft که به‌شکل پیش‌فرض روی آن نصب شده‌اند عرضه خواهد شد.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده