// یکشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه فیزیکی سوییچ بازی Wolfenstein: Youngblood کارتریج نخواهد داشت

به‌نظر می‌رسد نسخه فیزیکی بازی Wolfenstein: Youngblood به‌جای یک کارتریج، یک کد دانلود در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

چندی پیش بود که بالاخره تاریخ انتشار بازی Wolfenstein: Youngblood مشخص شد و اعلام گردید که نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی این بازی هم به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا خواهد کرد. پیش از این هر دو بازی DOOM و Wolfenstein II: The New Colossus برای این کنسول هیبریدی عرضه شده بودند، بنابراین منطقی بود که شرکت بتسدا آخرین بازی خود را هم برای این کنسول عرضه کند. حال براساس جدیدترین اخبار بازی، متاسفانه به‌نظر می‌رسد که نسخه فیزیکی Wolfenstein: Youngblood نینتندو سوییچ حاوی کارتریج نخواهد بود، درعوض قرار است به افرادی که این بازی را از فروشگاه‌ها خریداری می‌کنند یک جعبه از بازی با کد دانلود داده شود. این مساله اولین‌بار در صفحه فروش بازی در سایت GameStop دیده شد که در توضیحات بازی نوشته شده بود: «جعبه بازی کارتریج ندارد. کد دانلود درون جعبه بازی خواهد بود. اتصال دائمی اینترنت لازم است.»

درکنار وب‌سایت GameStop هر دو سایت فروشگاه‌ Walmart و Amazon هم این موضوع را در توضیحات نسخه سوییچ بازی اشاره کرده‌اند.

درحالی که شاید این خبر برای افرادی که علاقه به جمع‌آوری نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها دارند، مایوس کننده باشد، اما این مسئله اولین‌بار نیست که در کنسول نینتندو سوییچ رخ می‌دهد. بازی‌هایی همانند Mega Man Legacy Collection 1+2 و بازی مورد انتظار Resident Evil Origins Collection که قرار است به‌زودی برای نینتندو سوییچ عرضه شود بازیکنان را ملزم می‌کنند تا یک یا دو بازی از آن‌ها را دانلود کنند. کارتریج‌های نینتندو سوییچ قیمت بالایی دارند و مخصوصا با حجم زیادی که بازی‌ها اشغال می‌کنند، منطقی است که بتسدا همچین تصمیمی بگیرد برای بازی‌های خود بگیرد.

بازی Wolfenstein: Youngblood قرار است در تاریخ چهار مرداد (۲۶ ژوئیه) برای کامپیوتر، نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده