نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴

نسخه بعدی Assassin's Creed احتمالا در جهان وایکینگ‌ها جریان خواهد داشت

باتوجه‌به تصویری که در بازی The Division 2 پیدا شده، احتمالا نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی اسسینز کرید در جهان نورس و سرزمین‌های اسکاندیناوی جریان خواهد داشت؛ گفتنی است که این بازی با پسوند Kingdom نام‌گذاری شده است.

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های Assassin's Creed هستید احتمالا می‌دانید که یوبیسافت، شرکت سازنده‌ی بازی، روند عرضه‌ی سالانه‌ی این اثر پرطرفدار و تحسین‌شده را در سال ۲۰۱۹ متوقف و تنها به انتشار نسخه‌ی ریمسترشده‌ی Assassin's Creed 3 بسنده کرد. حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، طبق موردی جالب که در بازی The Division 2 کاربران پیدا کرده‌اند به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی بعدی از این مجموعه در سرزمین‌های اسکاندیناوی جریان داشته باشد و احتمالا از ماجراهای اساطیر نورس هم در روایت داستانش بهره خواهد گرفت.

باتوجه‌به تصویری که یک یوتیوبر با نام کاربری JorRaptor در فضای مجازی منتشر کرده، در قسمتی از شهر واشنگتن دی‌سی بازی «دیویژن 2» پوستری یافت می‌شود که شخصی با یک شیء مرموز، چیزی شبیه به یک Piece of Eden (اجسامی نمادین در مجموعه اسسینز کرید) در آن به‌تصویر کشیده شده است. این شخص پوششی شبیه به پوشش وایکینگ‌ها را بر تن دارد و بالای سرش عبارت «وال‌هالا (Valhalla)» نقش بسته است؛ عبارتی که با فرهنگ وایکینگ‌ها و اسطوره‌شناسی نورس پیوندی ناگسستنی دارد و از اسنادی است که از آن، می‌توان نتیجه گرفت که قسمت بعدی مجموعه‌ی اسسینز کرید در جهان نورس و سرزمین اسکاندیناوی جریان خواهد داشت.

Assassin

مورد دیگری که این فرض را بیشتر از قبل تایید و صدالبته، ما را برای این بازی وایکینگ‌محور از دنیای اسسینز کرید هیجان‌زده می‌کند، این است که بلاگ کوتاکو قبل از انتشار این پوستر، مطلبی را دقیقا با همین موضوع منتشر کرد و نام بازی را هم Assassin's Creed: Kingdom اعلام کرده بود.

فعلا که تمامی این اطلاعات در اندازه‌های حدس و گمان هستند و احتمالا در جریان E3 امسال از نسخه‌ی بعدی سری محبوب و ارزشمند Assassin's Creed رونمایی شود. برخی پیش‌تر احتمال می‌دادند که با وجود عرضه بازی‌هایی مثل Ghost of Tsushima و Sekiro Shadows Die Twice، یوبیسافت به‌دلیل ساخت بازی‌ جدید سری اسسینز کرید با حال و هوای ژاپن فئودال، صبر می‌کند تا پس از عرضه‌ی این دو بازی اثر جدیدش را منتشر کند که خب، این مطالب جدید که تم اسکاندیناوی را برای قسمت بعدی مجموعه Assassin's Creed مطرح کرده‌اند، تئوری‌هایی جدید را درباره قسمت بعدی این مجموعه را روی میز گذاشته‌اند. فعلا باید صبر کنیم و منتظر بمانیم.

نظر شما کاربر زومجی چیست؟ آیا با ساخت نسخه‌ از بازی اسسینز کرید با محوریت دنیای نورس و اسکاندیناوی موافق هستید؟ دیدگا‌ه‌تان را با ما به‌اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده