// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

نگاهی به بازی هایی که در سال 98 عرضه می‌شوند

سال ۹۸ را می‌توان سال شلوغی برای بازی‌های ویدیویی دانست که بازی‌های متعددی از جمله Mortal Kombat 11 و Days Gone در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

خوب بودن یا بد بودن سال ما گیمرها، با بازی‌هایی که عرضه می‌شوند، رقم می‌خورد. اگر سال پربازی داشته باشیم که اکثر آن‌ها به‌موفقیت برسند، قطعا سال بسیار خوبی را تجربه کرده‌ایم. سال ۹۸ را می‌توان سال پرباری برای بازی‌های ویدیویی دانست. درابتدای سال بازی Sekiro: Shadows Die Twice روانه‌ی بازار شد و توانست نظر بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به‌خود جلب کند. ازطرفی درادامه‌ی سال بازی‌های مطرح دیگری را شاهد خواهیم بود.

برای مثال در هفته اول اردیبهشت ماه دو بازی Mortal Kombat 11 و Days Gone روانه‌ی بازار می‌شوند. قطعا این دو بازی را می‌توان بازی‌های مورد انتظار علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای و همچنین بازی‌های جهان باز زامبی‌محور دانست. در ویژه برنامه نوروز لودینگ، به‌سراغ بازی‌هایی رفتیم که در سال ۱۳۹۸ عرضه خواهند شد و همچنین نگاهی به بازی‌هایی انداختیم که حدس می‌زنیم در این سال در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که از میان آن‌ها، می‌توان به Ghost of Tsushima و Star Wars Jedi: The Fallen Order اشاره کرد. کاربران در ادامه می‌توانند ویدیو مربوط به بازی‌های سال ۹۸ را در زومجی تماشا کنند. همچنین با مراجعه به‌صفحه ویژه برنامه نوروز لودینگ، می‌توانید ویدیو کامل را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا در یوتیوب

لودینگ، نام برنامه مخصوص بازی زومجی است که دوشنبه‌های هر هفته پخش می‌شود و روی جدیدترین و جالب‌ترین اخبار و اتفاقات دنیای گیم تمرکز دارد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده