نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Octopath Traveler احتمالا برای پی سی منتشر می‌شود

با توجه به مطلبی که در بلاگ رده‌بندی سنی کشور کره منتشر و سپس پاک شد، احتمال عرضه‌ی نسخه پی سی بازی Octopath Traveler بالا رفته است.

Octopath Traveler یکی دیگر از بازی‌های انحصاری و صدالبته، موفق کنسول نینتندو سوییچ است که در زمان انتشار خود، مورد استقبال مثبت بازیکنان و منتقدین قرار گرفت. اثری نقش‌آفرینی که با سبک گرافیکی خاصش به‌عنوان یکی از بازی‌های موفق سال گذشته‌ی نینتندو به‌حساب می‌آید. حال در جریان آخرین اخبار بازی با توجه به مطلبی که چندی پیش در بلاگ رده‌بندی سنی بازی‌های ویدیویی کشور کره منتشر و بلافاضله پاک شد، به‌نظر می‌رسد که پورت کامپیوتر این بازی در دست ساخت باشد و در تاریخی نامشخص، در دسترس پی سی‌بازها قرار بگیرد. بلاگی که پیش‌تر، اطلاعاتی از نسخه‌های پی سی بازی‌هایی مثل Sunset Overdrive و Okami HD را منتشر کرده بود و چندی بعد، اطلاعات مذکور تایید شدند و شاهد اعلامیه‌ی رسمی آن‌ها بودیم.

Octopath Traveler

پیش از برداشته‌ شدن این مطلب از وب‌سایت کره‌ای، شخصی با نام‌ کاربری Rodjer از صفحه‌ی مذکور، اسکرین‌شات گرفته و آن را در فضای مجازی به‌اشتراک گذاشته است. همچنین با توجه به تصویر فوق، کمپانی باندای نامکو به‌عنوان ناشر بازی یاد شده و باید ببینیم که در ادامه، سازندگان بازی یعنی اعضای تیم Square Enix's Division 11 به این خبر چه واکنشی را نشان خواهند داد.

بازی Octopath Traveler هم‌اکنون در دسترس دارندگان نینتندو سوییچ قرار دارد.


منبع Overclock3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده