نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۵

تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Rain اعلام شد

شبکه نتفلیکس تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Rain را اعلام کرد که بسیار زودتر از انتظار شاهد بازگشت این سریال آخر الزمانی خواهیم بود.

خرداد سال گذشته بود که شبکه نت فلیکس از تمدید سریال The Rain (باران) برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل دوم این سریال آخر الزمانی اعلام شده است. شبکه Netflix با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که فصل دوم سریال The Rain در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) از این سرویس محبوب منتشر خواهد شد. فصل اول این سریال در ماه اردیبهشت گذشته منتشر شد که باتوجه‌به فاصله نسبتا زیاد بین هر فصل سریال‌های شبکه نتفلیکس، انتشار فصل دوم در یک فاصله تقریبا یک ساله می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران آن باشد که نیاز نیست برای دیدن ادامه اتفاقات سریال The Rain بیشتر صبر کنند. علاوه‌بر این، نتفلیکس اولین پوستر فصل دوم این سریال را نیز منتشر کرده است که در این پوستر شاهد حضور شخصیت راسموس و سیمون هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فصل دوم سریال The Rain

در اولین پوستر رسمی فصل دوم سریال The Rain، شاهد بدتر شدن وضعیت راسموس هستیم که در نوشته روی پوستر، جمله شما تنهایی نمی‌توانند زنده بمانید، قابل مشاهده است که درواقع این پوستر به این موضوع اشاره دارد که این دو شخصیت به کمک یکدیگر یا کمک دیگران برای بقا نیاز دارند. سریال The Rain که اولین سریال اورجینال دانمارکی نتفلیکس است، داستان بارش یک سری از ابرهای ناقل ویروس بسیار کشنده‌ای است که نصف جمعیت کشورهای حوزه اسکاندیناوی را از بین می‌برد. دو نوجوان، پنج سال پس از این حادثه برای اولین‌بار از پناهگاهشان که یک انبار است خارج می‌شوند و در مسیری برای یافتن سایر نجات‌یافتگان حرکت می‌کنند. 

وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال The Rain بر عهده یانیک تای موسشولت، اسبن تافت جاکوبسون و کریستین پوتالیوو بوده است که برای ساخت فصل دوم آن نیز باز بازگشته‌اند. آلبا آگوست، میکل بو فوسگارد، لوکاس لینگارد تونسن، لارس سیمونسن، سانی لیندبرگ، جسیکا دینیج، آنجلا باندالوویچ، ایبن یایله، لوکاس لاکن و یوهانس کونکه، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Rain حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Digitalspy
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده