نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۵

شایعه: نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 احتمالا در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود

طبق شایعه‌ای که از یک منبع نسبتا نامطمئن نقل شده، بازی RDR 2 در تاریخ ۲ اردیبهشت به‌عنوان یکی از آثار انحصاری فروشگاه اپیک گیمز تایید خواهد شد و در ۲۸ام تیر ماه در دسترس پی سی‌بازها قرار خواهد گرفت.

شکی نیست که بازی Red Dead Redemption 2، ساخته‌ی تحسین‌شده‌ی کمپانی راک استار گیمز، از شناخته‌شده‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۸ بود که توانست جمعیت بزرگی از بازیکنان را باخود همراه کند و عدم انتشارش برای کامپیوتر، مثل قسمت اول از این سری، پی‌سی‌بازها را یک‌بار دیگر در حسرت تجربه‌اش گذاشت. تا امروز شایعات مختلفی پیرامون عرضه‌ی نسخه‌ی پی سی این اثر به‌گوش‌مان خورده بود و امشب در جریان آخرین اخبار بازی، شایعه‌ای داریم که نه‌تنها عرضه‌ی نسخه‌ی پی سی را تایید می‌کند، بلکه خبر از انحصاری بودن انتشارش به فروشگاه اپیک گیمز می‌دهد!

منبعی ناشناس و نه‌چندان مطمئن در وب‌سایت 4chan که احتمالا از سابقه‌اش در زمان انتشار شایعات و اخبار کاملا غلطش پیرامون بازی بعدی استودیو راک‌استدی خبر دارید، حالا با یک خبر از نسخه‌ی پی سی «رد دد ردمپشن 2» برگشته و با وجود اینکه نباید آن‌چنان که باید، جدی‌اش بگیریم اما توجه کردن به آن اصلا خالی از لطف نیست. طبق خبری که 4chan منتشر کرده، اثر مذکور در تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) به‌عنوان یکی دیگر از بازی‌های انحصاری فروشگاه اپیک گیمز معرفی خواهد شد و در روز ۱۹ جولای (۲۸ تیر) در دسترس پی‌سی‌بازها قرار خواهد گرفت. این شایعه خاطرنشان می‌کند که بازی به‌طور دائمی در انحصار فروشگاه مذکور خواهد بود و کمپانی راک‌استار از تمامی سود حاصل از فروش بسته‌های الحاقی اثرش بهره خواهد برد؛ موردی که در فروشگاه استیم تنها ۷۰ درصد از آن به کمپانی سازنده تعلق می‌گیرد؛ چرا که شرکت ولو، ۳۰ درصد از درآمد فروش DLCها و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی را برای خود برمی‌دارد.

همانطور که پیش‌تر هم ذکر شد، این خبر تنها یک شایعه است که آن را هم یک منبع غیرقابل اعتماد منتشر کرده اما جزئیات این شایعه یعنی مواردی که میان راک‌استار و اپیک گیمز مطرح شده، از جمله تسهیلاتی که اپیک گیمز در بحث درآمد و موارد این‌چنینی برای راک‌استار فراهم می‌کند، کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد که انتشار رد دد ردمپشن 2 را در فروشگاه Epic Games ببینیم. به هر حال تمامی این مطلب یک شایعه بود و برای روشن شدن این موضوع باید صبر کنیم.

بازی Red Dead Redemption 2 را می‌توانید همین الان روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 تجربه کنید. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۱۰ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی صورت‌گرفته چنین می‌خوانیم:

Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.


منبع Overclock3d
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده