// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

حق اشتراک ایکس باکس لایو گلد در بریتانیا افزایش خواهد یافت

مایکروسافت با ارسال ایمیل‌هایی به کاربران بریتانیایی خود اعلام کرده است که به زودی قیمت اشتراک طلایی شبکه ایکس باکس لایو در این منطقه افزایش خواهد یافت.

به زودی قیمت اشتراک ماهیانه سرویس طلایی شبکه ایکس باکس لایو از ۶ پوند به ۷ پوند افزایش می‌یابد و کاربرانی که سرویس سه ماهه را تهیه می‌کنند، باید به جای ۱۵ پوند ماه‌های پیشین ۱۸ پوند پرداخت کنند. قیمت سرویس یکساله نیز ۱۰ دلار افزایش یافته است و اینک باید ۵۰ پوند برای تهیه اشتراک دوازده ماهه ایکس باکس لایو گلد در اکانت‌های مربوط به بریتانیا بپردازید.

این افزایش قیمت‌ها برای بازیکنانی که در حال حاضر برای ایکس باکس خود اشتراک طلایی دارند از ۱۶ مرداد اعمال خواهد شد و سایر بازیکنان از ۱۷ ارديبهشت باید با این قیمت‌ها سرویس مد نظرشان را تهیه کنند. مایکروسافت در پاسخ به خبرنگار وبسایت VG247 در این خصوص، افزایش قیمت‌ها را با توجه به تغییراتی که در خدمت‌رسانی و کیفیت شبکه Xbox Live در بریتانیا رخ داده، منصفانه دانسته است.

بازی‌های رایگان ماه آوریل مشترکین طلایی شبکه ایکس باکس لایو نیز در اختیار کاربران کنسول‌های نسل هشتمی و هفتمی مایکروسافت قرار گرفتند که عبارت‌اند از: Star Wars: Battlefront II ،The Technomancer ،Outcast: Second Contact و بازی محبوب Ghost Recon: Advanced Warfighter 2.

پیش از این سونی قیمت اشتراک سالیانه، سه‌ماهه و ماهیانه پلاس شبکه پلی استیشن در بریتانیا را به ۵۰، ۱۹ و ۷ پوند افزایش داد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده