// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۴

بازی Super Meat Boy Forever تاخیر خورد

حساب کاربری تیم میت در توییتر اعلام کرده است که بازی Super Meat Boy Forever در ماه آوریل عرضه نخواهد شد.

بازی Super Meat Boy را می‌توان یکی از سخت‌ترین بازی‌های پلتفرمر دانست که طراحی مراحل و سکوبازی‌های آن، بازیکنان را به‌چالش می‌کشید. با معرفی بازی Super Meat Boy Forever هواداران خوشحال شدند که می‌توانند تجربه‌ی جدیدی را کسب کنند. این بازی درابتدا قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه شود، اما تا آوریل ۲۰۱۹ تاخیر خورد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که بازی Super Meat Boy، در آوریل ۲۰۱۹ (فروردین-اردیبهشت) هم عرضه نمی‌شود و یک بار دیگر تاخیر خورده است. تیم میت (Team Meat)، سازنده بازی Super Meat Boy Forever، در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که احتمال می‌دهند این بازی تاخیر طولانی نخواهد خورد و با عرضه تریلر بعدی سوپر میت بوی فوراور، تاریخ عرضه‌ی رسمی آن هم مشخص خواهد شد. برای این‌که تیم سازنده بتواند بازی را در ماه آوریل عرضه کند، باید مدت زمان بیشتری را کار می‌کردند و وقت بیشتری می‌گذاشتند تا بتوانند در زمان تعیین شده بازی را کامل کنند، اما تصمیم گرفتند که این کار را انجام ندهند:

ما می‌توانستیم ذهن، جسم و زندگی اجتماعی‌مان را نابود کنیم تا بازی در ماه آوریل عرضه شود، اما این کار دیوانگی است. آن‌قدر خوش‌شانس هستیم که بتوانیم خودمان را کنترل کنیم و تصمیم گرفتیم که خود را از بین نبریم.

تاخیر یک بازی قطعا خبر خوبی نیست، اما سازنده می‌تواند زمان بیشتری را برای بازی صرف کند و خروجی کار بهتر شود. با‌این‌حال به‌نظر نمی‌رسد Super Meat Boy تاخیری طولانی داشته باشد. این بازی برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سیستم عامل iOS عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده