نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

اندره هلند نقش اصلی سریال مشترک نتفلیکس و دیمین شزل با نام The Eddy را بازی می‌کند

اندره هلند برای بازی در نقش اصلی به جمع بازیگران سریال مشترک دیمین شزل و شبکه نتفلیکس با نام The Eddy اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی سریال The Eddy (ادی) تایید و معرفی شده است. اندره هلند، بازیگر سریال Castle Rock (کسل راک) و فیلم Moonlight (مونلایت)، برای بازی در نقش اصلی در این سریال موزیکال با شبکه نت فلیکس قرارداد همکاری امضا کرده است. در سال ۲۰۱۷ بود که شبکه Netflix موفق شد حق ساخت سریال The Eddy را به‌دست آورد که اتفاقات آن در شهر پاریس جریان دارد و فیلمبرداری و تولید این سریال قرار است در فرانسه انجام شود. طبق خلاصه داستان منتشر شده، سریال The Eddy یک سریال درام موزیکال است که اتفاقات آن در پاریس معاصر جریان دارد. تمرکز اتفاقات این سریال روی یک باشگاه فرانسوی است که با وجود با هرج و مرج روزمره، به اجرای موسیقی جاز در قلب شهر پاریس می‌پردازد. در این فیلم شاهد دیالوگ‌هایی به زبان‌های فرانسوی، انگلیسی و عربی خواهیم بود.

Damien Chazelle

هلند در سریال The Eddy قرار است نقش شخصیتی به نام الیوت اودو را بازی کند که یک پیانیست جاز مشهور از شهر نیویورک بوده، اما اکنون بخشی از یک باشگاه جاز شکست خورده در پاریس است که خود را از همگان پنهان کرده است. زمانی که دختر ۱۵ ساله الیوت به طور غیر منتظره او را پیدا می‌کند، او باید با ضعف خود مبارزه کند و یاد بگیرد که با استفاده از آن پیشرفت و رشد کند. دیمین شزل، کارگردان فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون فیلم Whiplash (ویپلش)، فیلم La La Land (لا لا لند) و فیلم First Man (نخستین انسان)، شزل به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال The Eddy حضور دارد و او وظیفه کارگردانی دو قسمت ابتدایی این سریال را بر عهده خواهد شد. این سریال قرار است در ۸ قسمت تولید و از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

جک تورن، نویسنده فیلمنامه نمایشنامه Harry Potter and the Cursed Child (هری پاتر و فرزند نفرین‌ شده)، وظیفه نوشتن فیلمنامه ۶ قسمت از ۸ قسمت سریال The Eddy را بر عهده دارد و همچنین به همراه هلند به عنوان تهیه کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت. گلن بالارد، آهنگساز سرشناس برنده جایزه گرمی به عنوان آهنگساز و تهیه کننده اجرایی به‌همراه آلن پل که کارگردانی دو قسمت پایانی را بر عهده دارد، دیگر اعضای تیم تولید سریال The Eddy هستند. نتفلیکس هنوز تاریخ انتشار این سریال را اعلام نکرده است. پس از فیلم High Flying Bird (پرنده بلند پرواز)، سریال ادی دومین همکاری مشترک هلند با نتفلیکس است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده