// جمعه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

سازنده سابق DOOM با همکاری Paradox یک بازی استراتژی جدید توسعه می‌دهد

استودیو Romero Games که توسط بازی‌ساز مشهور جان رومرو تاسیس شده است، خبر از ساخت اثری در سبک استراتژی داده است.

جان رومرو یکی از برترین فعالان حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی در تاریخ این صنعت و یکی از تاثیر‌گذارترین افراد در سبک تیر‌اندازی اول شخص است. این بازی‌ساز که به واسطه ساخت بازی‌های Doom، Wolfenstein 3D و Quake مشهور است، در سال ۲۰۱۵ استودیو Romero Games را تاسیس کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو اعلام کرده است که تصمیم دارد محصول جدید خود را در سبک استراتژی توسعه دهد.

براساس اعلام استودیو رومرو گیمز، این استودیو بازی جدیدش را با همکاری کمپانی Paradox Interactive (پارادوکس اینتراکتیو) خواهد ساخت. این امر از آن جهت امیدوار‌کننده است که کمپانی ذکر شده تجربه بالایی در ساخت بازی‌های استراتژی دارد. از آثار کمپانی پارادوکس در سبک استراتژی می‌توان به بازی‌های Cities: Skylines ،Crusader Kings II ،Stellaris و BattleTech اشاره کرد. 

در کنار جان رومرو، همسر وی یعنی برندا رومرو نیز جزو موسسان استودیو رومرو گیمز محسوب می‌شود که حضور در تیم تولید بازی‌های Jagged Alliance و Wizardry 8 را در کارنامه دارد. استودیوی این زوج تا‌کنون بازی‌های شاخصی عرضه نکرده است و فعالیت آن تنها به تعدادی بازی‌ موبایل از جمله Gunman Taco Truck و یک Megawad به نام Sigil برای بازی Doom ختم می‌شود.

بدون شک سبک استراتژی برای اعضای استودیو رومرو گیمز و جان رومرو که عمده فعالیتش در سبک تیراندازی اول شخص است و مهم‌ترین بازی‌هایش در این سبک ساخته شده‌اند، تجربه‌ای جدید و چالش بزرگی خواهد بود. در این بین نباید از تجربه برندا رومرو در بازی‌های فانتزی چشم‌پوشی کرد. مسلما این امر به سود استودیو رومرو گیمز تمام خواهد شد و او می‌تواند حداقل در بخش داستان کمک‌های شایانی داشته باشد. همچنین همکاری با کمپانی پارادوکس اینتراکتیو را باید به عنوان یکی از برگ‌های برنده محصول جدید رومرو گیمز دانست.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده