نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۶

شایعه: فیلم Doctor Strange 2 ممکن است در سال 2020 اکران شود

طبق شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که فیلم Doctor Strange 2 ممکن است کمی زودتر از انتظار و در سال ۲۰۲۰ اکران شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول در دسترس نیست، اما به علت عقب افتادن زمان فیلمبرداری و تولید فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) که قرار بود در سال ۲۰۲۰ اکران شود، اکنون دو فیلم از این مجموعه قرار است در سال ۲۰۲۰ به روی پرده‌های سینما برود. همچنین کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اعلام کرد که تا پس از فیلم Avengers: Endgame (اونجرز: پایان بازی) و فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) قرار نیست فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی مارول رسما معرفی شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است دنباله فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج) کمی زودتر از انتظار به روی پرده‌های سینما برود. پیش از این تصور می‌شد که دو فیلم Black Widow (بلک ویدو) و فیلم The Eternals (اترنالز) قرار است فیلم‌های بعدی دنیای سینمایی مارول در سال ۲۰۲۰ باشند. حال ددلاین در حاشیه کنفرانس والت دیزنی در سینماکان 2019 اطلاعات و شایعاتی در مورد احتمال اکران فیلم Doctor Strange 2 (دکتر استرنج ۲) در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر کرده است. طبق گفته ددلاین:

پس از ادغام اخیر (دیزنی و فاکس قرن بیستم)، فیلم‌های جدید مارول برای سال ۲۰۲۰ هنوز اعلام نشده است. پس از اکران فیلم Avengers: Endgame، شاهد معرفی این فیلم‌ها خواهیم بود. طبق شایعات، فیلم Black Widow و فیلم Doctor Strange 2 فیلم‌های مارول استودیو در سال ۲۰۲۰ خواهند بود.

Doctor Strange

طبق این شایعه، به نظر می‌رسد حداقل پیش نویس اولیه فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 که توسط اسکات دریکسون، کارگردان و نویسنده قسمت اول در دست نوشتن است و کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده دارد، آماده شده و ظاهرا نیز توانسته نظر مثبت تهیه کنندگان را جلب کند و باعث شده تا زمان اکران این فیلم از سال ۲۰۲۱ به ۲۰۲۰ تغییر کند. اگرچه فیلم The Eternals هنوز ممکن است در سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما این احتمال وجود دارد که به‌خاطر CGI سنگین و زیادی که این فیلم دارد، مارول تصمیم به عقب انداختن اکران این فیلم تا سال ۲۰۲۱ گرفته باشد که ممکن است زمان بهتری نیز برای فیلم The Eternals در گیشه نیز باشد. با این حال، این شایعه هنوز توسط مارول تایید یا تکذیب نشده است. همچنین بندیکت کامبربچ برای نقش آفرینی دوباره در نقش دکتر استرنج و بندیکت ونگ برای نقش آفرینی دوباره در نقش ونگ، در فیلم Doctor Strange 2 باز خواهند گشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده