نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۷

تریلر جدید فیلم متری شیش و نیم به مناسبت فروش 10 میلیاردی آن منتشر شد

به تازگی تریلر جدیدی از فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی با بازی نوید محمدزاده و پیمان معادی منتشر شده است.

فیلم متری شیش و نیم برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و پس از آن در نوبت اکران نوروز ۹۸ اکران شد. این فیلم سینمایی چه در جشنواره و چه در زمان اکران توجه بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرده است. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، تریلر جدید فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به مناسبت فروش ۱۰ میلیارد تومانی فیلم منتشر شده است. تریلر جدید این فیلم ایرانی مانند تریلرهای پیشین‌اش با محوریت تقابل کاراکترهای فیلم تولید شده است. این تریلر همچنین سکانس‌هایی مربوط به زندان فیلم را به نمایش گذاشته است. شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی با بازی نوید محمدزاده، پیمان معادی، فرهاد اصلانی و پریناز ایزدیار ساخته شده است. در این فیلم سینمایی نیز تعداد زیادی هنرجوی معتاد حضور دارند. بنابر اعلام سازنده‌ها از آنجایی که این هنرجوها خود معتاد بوده‌اند، بدون گریم جلوی دوربین رفته‌اند. فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» با فروش ۸۷۰ میلیون تومانی در روز ۱۳ فروردین بیشترین فروش روزانه برای یک فیلم غیرکمدیِ ایرانی را تجربه کرد. سعید روستایی پیش از این فیلم سینمایی «ابد و یک روز» را با بازی نوید محمدزاده، پیمان معادی و پریناز ایزدیار جلوی دوربین برده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره تریلر جدید فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده