// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

مشکل آپدیت 1.1 بازی Apex Legends رفع شد

درجریان باگ آپدیت 1.1 بازی Apex Legends، تمامی پیشرفت‌های بعضی از بازیکنان پاک می‌شد که ریسپاون این مشکل را رفع کرد.

پس از عرضه‌ی بتل‌پس فصل اول بازی Apex Legends، آپدیت 1.1 را می‌توان بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی دانست که ویژگی‌های جدیدی را در دسترس کاربران قرار داد. درطول بازی کردن‌تان اگر هم‌تیمی‌های خوبی پیدا می‌کردید، پس از بازی می‌توانستید ‌آن‌ها را از منوی بازی دعوت کنید تا درکنار یکدیگر، ایپکس لجندز را تجربه کنید. همچنین بازیکنان می‌توانند از منوی مربوط به‌دوستان‌شان، گزینه‌ی دعوت از سوی سایر بازیکن‌ها را غیرفعال کنند. بااین‌حال پس از آپدیت 1.1 یک باگ برای بازی به‌وجود آمد که پیشرفت‌های داخل بازی بعضی از بازیکنان پاک می‌شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده بازی Apex Legends، درسایت ردیت اعلام کرده است که این مشکل را رفع کرده است. ریسپان علت این اتفاق را این‌گونه توضیح داد:

پس از آپدیت 1.1 بازی Apex Legends، بازیکنان به‌صورت ناخواسته وارد سرورهای اشتباهی می‌شدند که پایداری نداشتند. همین مورد سبب می‌شد تا حساب کاربری‌شان و پیشرفت‌هایی که داشته‌اند، صفر شود.

برای رفع این مشکل، مدتی سرورهای بازی قطع بودند تا بازیکنان در سرورهای درست و مناسب قرار بگیرند. این مشکل ابتدا برای کاربران ایکس باکس وان رفع شد و درادامه، سرورهای بازی برای کاربران پلی استیشن 4 و کامپیوتر هم تعمیر شد. تمامی پیشرفت‌های بازیکنان تا قبل از به‌روزرسانی 1.1 بازیابی خواهد شد، اما محتویاتی که خریداری کرده‌اید یا پیشرفت‌های شما از زمان آپدیت 1.1 تا زمان رفع مشکل بازی، از بین خواهند رفت.

البته مقدار پولی که در این بازه زمانی خرج کرده‌اید، بازخواهد گشت. برای مثال اگر حساب خود را ۲۰ دلار شارژ کرده باشید و چند آیتم مختلف را خریداری کرده باشید، پول آیتم‌ها به‌حساب شما بر می‌گردند، اما آیتم‌هایی که دریافت کرده‌اید، خیر.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده