نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

خالق Mortal Kombat از علاقه خود به ساخت بازی مبارزه‌ ای با کاراکترهای مارول می‌گوید

اد بون تمایل دارد درکنار ساخت فایتینگ‌هایی با محوریت شخصیت‌های دی سی، اثری هم با حضور ابرقهرمانان مارول بسازد.

کمتر از بیست روز تا انتشار بازی مورتال کامبت 11 (Mortal Kombat 11) باقی مانده و مجله Game Informer که در جدیدترین شماره خود مطالب متنوعی از این بازی کار کرده، گفتگویی هم با اد بون خالق مورتال کامبت ترتیب داده است. در بخشی از این گفت‌وگو بحث به شخصیت های مارول می‌رسد و اد بون هم از تمایل خود برای ساخت اثری با حضور این شخصیت‌ها صحبت می‌کند.

بون در جواب سؤال مجری که آیا هرگز به ساخت یک فایتینگ با حضور ابرقهرمانان مارول فکر کرده است یا نه، به مذاکرات خود با مارول اشاره می‌کند و البته درنهایت می‌گوید:

بهتر است در این مورد حرفی نزنم.

ولی ما واقعاً دوست داریم فایتینگی براساس شخصیت‌های مارول بسازیم یا حتی بازی Marvel Vs DC را تولید کنیم.

مشخص نیست که این مذاکرات مربوط‌به چه زمانی بوده‌اند و البته شرایط فعلی هم به شکلی است که شاید هرگز چنین اتفاقی رخ ندهد و بهتر است امید زیادی به آن نداشته باشیم، چرا که سری مورتال کامبت توسط NetherRealm Studios ساخته می‌شود و این استودیو هم زیرمجموعه‌ای از شرکت برادران وارنر است؛ شرکت‌ای که حقوق مربوط‌به کمیک‌بوک‌های دی سی و فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی آن‌ را در اختیار دارد و همین موضوع باعث می‌شود احتمال ساخت اثری با محوریت شخصیت‌های مارول یا ترکیب شخصیت‌های هر دو شرکت پایین بیاید.

ولی از طرف دیگر مارول در این سال‌ها نشان داده است که تمایل زیادی به همکاری با استودیوهای مختلف صنعت بازی دارد و از کپکام و اینسامنیاک گیمز تا تیم نینجا و استودیوهای دیگر آثاری براساس شخصیت‌های آن تولید کرده‌اند یا در دست ساخت دارند.

در هر حال با اینکه چنین ایده‌ای جذابیت‌های فراوانی دارد و تجربه مبارزات بین شخصیت‌های دو رقیب قدیمی دنیای کمیک یا حتی مبارزه بین شخصیت‌های مورتال کامبت و مارول بسیار لذت‌بخش خواهد بود، ولی در حال حاضر بهتر است خیلی هم به آن امیدوار نباشیم.

جدیدترین اثر اد بون، مورتال کامبت 11 در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ (۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده