نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ساخت بازی A Plague Tale: Innocence به پایان رسید

در فاصله بیش از یک ماه مانده به انتشار، ساخت بازی A Plague Tale: Innocence به پایان رسید. 

بازی A Plague Tale: Innocence در تاریخ ۲۴ اردیبهشت امسال منتشر خواهد شد. این اثر توسط استودیو فرانسوی آسوبو ساخته می‌شود و فوکوس هوم اینتراکتیو هم وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که ساخت این بازی به پایان رسیده و این اثر اصطلاحا گلد شده است. 

بر این اساس کار ساخت A Plague Tale: Innocence به شکل کامل به پایان رسیده است و هم‌اکنون این اثر از ابتدا تا انتها قابل بازی است. در این مرحله از توسعه بازی‌ها، سازندگان می‌توانند روی مواردی چون رفع باگ‌ها کار کنند و در صورت تمایل این بهبود‌ها را به‌عنوان آپدیت روز انتشار بازی آماده کنند. همچنین آماده‌سازی نسخه‌های فیزیکی بازی هم آغاز می‌شود تا بازی در روز انتشار در خرده‌فروشی‌ها موجود باشد. 

اما در صورتی که قبلا اسم بازی A Plague Tale: Innocence را نشنیده‌اید، این اثر روایتگر داستان دو شخصیت است که باید از بیماری طاعون سیاه و همچنین تفتیش عقاید جان سالم به در ببرند. بسیاری از پازل‌های بازی با استفاده از آتش حل می‌شوند و همینطور تریلر‌های بازی، فضاسازی و گرافیک با‌کیفیتی را هم در آن به‌تصویر کشیده‌اند. برای آشنایی بیش‌تر با این بازی می‌توانید تریلر آن را در زومجی تماشا کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده