// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بازی‌های ماه می سرویس Xbox Game Pass معرفی شدند

شرکت مایکروسافت اسامی بازی های جدید سرویس Xbox Game Pass در ماه می ۲۰۱۹ را منتشر کرد.

مایکروسافت فهرست بازی‌های سرویس ایکس باکس گیم پس ماه می را منتشر کرد و نام بازی‌های بزرگی در این فهرست به چشم می‌خورد. اولین اثری که به این سرویس اضافه می‌شود، بازی شوتر اول شخص Wolfenstein II: The New Colossus که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، از شرکت بتسدا است. این بازی قرار است کمی قبل از انتشار بازی Wolfenstein: Youngblood در جولای، در تاریخ ۱۲ اردیبهشت به این سرویس اضافه شود.

بازی دیگری که در تاریخ ۱۲ اردیبهشت به این سرویس اضافه می‌شود، بازی تحسین شده‌ی Wargroove است که در تاریخ ۱۲ بهمن (۱ فوریه) منتشر شد. بازی Wargroove یک اثر تاکتیکی مبتنی بر نوبت از استودیو چاکل فیش گیمز (Chucklefish Games) است که در آن با یکدیگر مبارزه می‌‌کنید و در این بین به حل پازل می‌پردازید.

بازی‌های Surviving Mars ،Tacoma و MMO Black Desert در روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت به این سرویس اضافه می‌شوند و جمعه ۲۰ اردیبهشت ماه نیز بازی For The King راهی این سرویس خواهد شد. درنهایت دو بازی LEGO Batman 3 و The Surge نیز در تاریخ ۲۶ اردیبهشت، به این سرویس اضافه می‌شوند. احتمالا بازی‌های بیشتری در بخش دوم ماه می به این فهرست اضافه خواهند شد، اما به‌صورت رسمی اطلاعاتی از این بازی‌ها منتشر نشده است.

اگر تا به الان اشتراک ایکس‌باکس گیم پس را تهیه نکرده‌اید، مایکروسافت در حال حاضر پروموشنی دارد که می‌توانید اولین اشتراک سه‌ماهه خود را به قیمت یک دلار تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر به سایت رسمی ایکس‌باکس مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده