نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

ساخت فصل دوم سریال The Twilight Zone تأیید شد

سریال آنتولوژی The Twilight Zone شبکه CBS که هنوز پخش فصل ابتدایی آن به پایان نرسیده است، برای فصل دوم تمدید شد.

اولین قسمت از فصل جدید سریال The Twilight Zone (توایلایت زون) در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۹ (۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۸) از شبکه استریم CBS All Access پخش شد و در ادامه پخش هفتگی قسمت‌های بعدی این سریال از تاریخ ۱۱ آوریل ۲۰۱۹ (۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۸) ادامه یافت و قسمت آخر فصل ابتدایی این سریال در تاریخ ۲ مه (۱۲ اردیبهشت ماه) روی آنتن این شبکه خواهد رفت.

جولی مک‌نامارا، مدیر بخش تولید محتوای اورجینال شبکه استریم CBS All Access، در رابطه با تمدید سریال The Twilight Zone برای فصل دوم، چنین گفت:

جردن پیل و سیمون کینبرگ در ساخت بازسازی سریال The Twilight Zone روی شبکه استریم CBS All Access، عالی کار کردند و این سریال به پرمخاطب‌ترین سریال اورجینال CBS تبدیل شد. جردن، سیمون و اعضای خلاق تیم بازیگری توانستند اثری باورنکردنی را در قالب سریال ریبوت و تولید کنند و با داستان‌گویی خود، به‌شکلی هوشمندانه مخاطبان امروزی را با این اثر همراه سازند. آن‌ها استاد داستان‌سرایی هستند؛ از همین رو تصمیم به ساخت فصل دوم این سریال گرفتیم و به دنبال مخاطبان بیشتری هستیم.

The Twilight Zone

مارکو رامیرز، نویسنده فیلمنامهٔ سریال‌هایی چون سریال Sons of Anarchy (پسران آنارکی) و سریال Daredevil (دردویل)، وظیفهٔ نگارش فیلمنامه و ساخت بازسازی The Twilight Zone را عهده‌دار بود. سیمون کینبرگ، کارگردان فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: دارک فینیکس) به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال نقش خواهد داشت. از سایر عوامل و بازیگران این مجموعه تلویزیونی می‌توان به آیک بارینهولتز، جان چو، الیسن تولمن، جیکوب ترمبلی و تیسا فارمیگا اشاره کرد. زازی بیتز، بتی گابریل، سث روگن، گابریل و بیتز، ادام اسکات، سنا لیثن، کمیل نانجیانی، گرگ کینر، دواندا وایز، جسیکا ویلیامز، استیون یون و ریا سیهورن دیگر بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Twilight Zone حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جردن پیل، بازیگر و کارگردان فیلم Get Out (برو بیرون) و فیلم Us (ما)، به‌عنوان مجری و راوی جدید این مجموعه آنتولوژی قدیمی انتخاب شده است.

سریال The Twilight Zone طی سال‌های ۱۹۵۹ تا ۱۹۶۴ روی آنتن رفت و موفق به دریافت دو جایزه اِمی و یک جایزه گلدن گلوب شد. این سریال دو بار، یعنی در دههٔ ۸۰ میلادی و اوایل دهه گذشته، به تلویزیون بازگشت. علاوه بر این، در سال ۱۹۸۳ یک فیلم سینمایی نیز بر اساس این مجموعه تولید شد و روی پرده‌ٔ سینما رفت. نسخه کلاسیک این سریال از داستان‌هایی کوتاه تشکیل شده بود که بیش از هر چیزی ذهن مخاطب را درگیر خود می‌کرد؛ مجموعه تلویزیونی نیمه‌روشن طیف گسترده‌ای از اتفاقات علمی تخیلی و فراطبیعی را پوشش می‌داد که بعضاً برای انسان‌های معمولی رخ داده بودند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده