نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴

فیلم «ایده اصلی» احتمالا در عید فطر اکران شود

احتمال دارد فیلم سینمایی «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی در برنامه اکران عید فطر روی پرده برود.

فیلم ایده اصلی جدیدترین ساخته آزیتا موگویی است که برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت. به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، این فیلم سینمایی ممکن است در برنامه عید فطر سینماها روی پرده برود. سعید خانی، مدیر دفتر پخش «خانه فیلم» در مصاحبه‌ای از برنامه‌ریزی برای اکران فیلم سینمایی «ایده اصلی» به شرح زیر صحبت کرد:

«ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی نخستین بار در سی ‌و هفتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و با توجه به بازخوردهای مردم و سینماداران و همچنین ترکیب بازیگران و قصه به‌روزی که دارد به نظر بهترین زمان برای اکران آن، عید فطر است و بر همین اساس در تدارک آماده سازی نمایش آن هستیم.

ایده اصلی

فیلم سینمایی «ایده اصلی» با بازی بازیگرانی مانند بهرام رادان، مریلا زارعی، هانیه توسلی، با حضور پژمان جمشیدی، مهرداد صدیقیان، شهباز نوشیر، مانوس گاوراس، آندریا ماچالکیدو، ایرنا مانژوسوا، واروارا لامو و آندریاس کریستودولو جلوی دوربین رفته است. «ایده اصلی» در چهار کشور ایران، کانادا، قبرس جنوبی و کانادا فیلمبرداری شده است. این فیلم سینمایی درباره فساد مالی و پشت پرده مناقصات بزرگ بین‌المللی در کشور است. تولید این فیلم سینمایی در خارج از کشور توسط موسسه آریا پرسیس انجام شده است. آزیتا موگویی، کارگردان فیلم سینمایی «ایده اصلی» پیش از این فیلم سینمایی «تراژدی» را ساخته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده