// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

اولین بتای بازی Halo: The Master Chief Collection ماه جاری برای پی سی منتشر نمی‌شود

مدیر انجمن‌های استودیو 343 اینداستریز اعلام کرده که به‌خاطر پیچیده بودن ساختار Halo: The Master Chief Collection روی کامپیوتر، اولین بتای این بازی در ماه آوریل عرضه نمی‌شود.

در اوایل ماه آوریل بود که برایان جرارد، مدیر کامیونیتی استودیو 343 اینداستریز (343 Industries) اعلام کرد که اگر همه موارد مطابق برنامه پیش برود، در این ماه شاهد عرضه اولین بتای بازی Halo: The Master Chief Collection روی کامپیوتر خواهیم بود، اما به‌نظر می‌رسد پروسه توسعه‌ی بازی مطابق برنامه پیش نرفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، برایان جرارد در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است‌ که با پروژه‌ پیچیده‌ای روبرو هستند و اولین بتای بازی Halo: The Master Chief Collection در ماه آوریل در دسترس قرار نخواهد گرفت. وی در انتها اعلام کرده است که به‌زودی اخبار بیشتر حول این موضوع را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. قطعا با خبر خوبی برای هواداران Halo: The Master Chief Collection روبه‌رو نیستیم، زیرا هواداران بازی روی پی سی، مدت زمان بسیاری را برای تجربه این اثر صبر کرده‌اند.

بازی Halo: The Master Chief Collection شامل نسخه‌های Halo: Combat Evolved، Halo 2، Halo 3 و Halo 4 می‌شود. همچنین نسخه Halo: Reach هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گفتنی است که بتای بازی Halo روی PC در فازهای مختلفی برای تعدادی از کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. هدف تیم سازنده این است تا در فازهای مختلف، هر نسخه را مورد آزمایش قرار دهند و در انتها یک تجربه قابل قبول برای شرکت‌کنندگان به ارمغان آورند. اولین فاز هم با بازی Halo: Reach شروع می‌شود.

درانتها به این مورد اشاره کنم که کاربران می‌توانند هر نسخه از Halo: The Master Chief Collection را به‌صورت جداگانه نیز خریداری کنند، اما اولین بتاهای بازی که Flights نام‌گذاری شده‌اند، به‌صورت رایگان در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرند. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ ثبت نام در برنامه اینسایدر هیلو و امتحان کردن شانس‌تان برای دریافت فازهای اولیه، می‌توانید از اینجا ثبت نام کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده