// سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی های رایگان ماه مه ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

در جریان ماه مه کاربران طلایی ایکس باکس وان می‌توانند دو بازی Marooners و The Golf Club 2019 را به‌ رایگان تجربه کنند.

مایکروسافت هر ماه دو بازی رایگان را در اختیار کاربران ایکس باکس وان و دو بازی رایگان را هم در دسترس کاربران ایکس باکس 360 قرار می‌دهد. البته کاربران این دو پلتفرم باید اشتراک طلایی ایکس باکس یا همان ایکس باکس لایو گلد را خریداری کرده باشند.

ازطرفی کاربران Xbox One به‌لطف سرویس Backwards Compatibility، می‌توانند بازی‌های کنسول Xbox 360 را هم تجربه کنند. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، لیست بازی‌های رایگان ماه مه میلادی هم منتشر شده است. کاربران طلایی ایکس‌باکس وان می‌توانند از روز ۱۱ اردیبهشت ماه (یک مه) بازی Marooners را به رایگان دریافت کنند. این بازی تا پایان ماه (۱۰ خرداد ماه) در دسترس است. این‌درحالی است که از اواسط ماه مه (۲۶ اردیبهشت ماه) می‌توانند بازی The Golf Club 2019 را تجربه کنند.

در این میان اشاره کنم‌که The Golf Club 2019 تا تاریخ ۱۵ خرداد ماه (۱۵ ژوئن) در دسترس است. کاربران طلایی ایکس‌باکس 360 هم می‌توانند بازی Earth Defense Force: Insect Armageddon را از ابتدا تا انتهای ماه مه به‌صورت رایگان دریافت کنند. همچنین بازی Twisted Pixel’s Comic Jumper از ۲۶ اردیبهشت ماه (۱۶ مه) در دسترس قرار می‌گیرد و تا ۱۵ خرداد ماه هم قادر به‌دریافت این بازی به‌صورت رایگان خواهید بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده