تروفی و اچیومنت‌های بازی Mortal Kombat 11 برپایه آزاد کردن آیتم‌های مختلف و اعمال فیتلیتی‌های تمامی کاربران طراحی شده است و در طولانی مدت، کسب می‌شوند.

مقاله‌های مرتبط:

چندی پیش بازی Mortal Kombat 11 روانه‌ی بازار شد تا با خشن‌ترین نسخه از این مجموعه روبه‌رو شویم. همچنین مورتال کامبت 11 را می‌توان از نظر بصری، یک اثر با کفیت و بدون نقص دانست. یکی از ویژگی‌های این نسخه، اضافه شدن مکانیزم‌های جدید به‌ گیم‌پلی و سیستم مبارزات است تا بازیکنان بتوانند درکنار ساختار آشنای این مجموعه، کومبوها و حرکت‌های جدیدی را پیاده‌سازی کنند. در این قسمت از راهنمای تروفی و اچیومنت، به‌سراغ بازی Mortal Kombat 11 رفته‌ایم که برای دریافت تمامی تروفی و اچیومنت‌هایش، باید ساعت‌های زیادی را صرف بخش Krypt کنید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی و اچیومنت‌های بازی: ۵ از ۱۰
  • مدت زمانی‌که طول می‌کشد تا تمامی تروفی و اچیومنت‌ها را کسب کنید: بیش از ۱۰۰ ساعت، زیرا باید آیتم‌های تزئینی نظیر انیمیشن‌های ورودی کاراکترها و موارد مشابهی را به‌دست بیاورید که زمان زیادی را از شما می‌گیرند. سایر تروفی و اچیومنت‌ها در مدت زمان ۱۰ ساعت کسب می‌شوند.
  • تعداد تروفی‌های بازی: ۵۹ عدد و معادل ۱۲۳۰ امتیاز (۵۰ تروفی برنز، هفت تروفی نقره، یک تروفی طلا و یک تروفی پلاتینیوم)
  • تعداد اچیومنت‌های بازی: ۵۸ عدد و معادل ۱۰۰۰ امتیاز
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی و اچیومنت‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا درجه سختی روی دریافت تروفی‌ها تاثیر گذار است؟ خیر، می‌توانید بخش داستانی را روی درجه سختی Very Easy تجربه کنید و همچنین Klassic Towerها را هم توسط هوش مصنوعی تکمیل کنید.
  • حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید: یک دور بخش داستانی، ۲۵۰ عدد Tower، پنجاه مسابقه آنلاین، تماشای ۱۰ مسابقه King of the Hill و انجام ۲۵ مبارزه آنلاین هوش مصنوعی

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: تمامی تروفی‌های بازی را کسب کنید

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: تمامی آموزش‌های Basics را کامل کنید

با ورود به منوی بازی مورتال کامبت 11، قسمتی به‌نام Learn را مشاهده می‌کنید. این بخش‌ شامل آموزش‌های مختلفی می‌شود که مکانیزم بازی را از پایه تا پیشرفته به بازیکنان یاد می‌دهد. همچنین در این بخش یاد می‌گیرید که به چه شکل باید استراتژی‌های مبارزه‌ای مختلفی را پیاده‌سازی کنید. حال تمامی آموزش‌های بخش Basics، Advanced و Strategy را کامل کنید تا تروفی و اچیومنت های این بخش را کسب کنید. یادتان باشد که هر بخش زیرمجموعه‌های مخصوص به‌خودش را دارد و باید تمامی‌شان را کامل کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: تمامی آموزش‌های Advanced را کامل کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Hit The Dojo را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: تمامی آموزش‌های بخش Strategy را کامل کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Hit The Dojo را مطالعه کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۱۰ هزار Pints of Blood بریزید

درطول مبارزه بازیکنان با ضربه‌زدن به سایر بازیکن‌ها و انجام ضربات تمام کننده مختلف، خون حریف خود را روی زمین‌ می‌ریزند. حال باید خون ریخته شده روی زمین به‌رقم ۱۰ هزار برسد تا این تروفی و اچیومنت را کسب کنید. برای مشاهده‌ی پیشرفت‌تان در این بخش هم تنها کافی است از منوی بازی وارد بخش Kombat Kard شوید و از شاخه‌ی Kareer Stats، وارد Overview شوید تا بتوانید میزان خون ریخته‌شده را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۱۵ فیتلیتی مختلف را اجرا کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت MURDER را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت مورتال کامبت ۱۱

توضیح: ۳۰ فیتلیتی مختلف را اجرا کنید

هرکاراکتر در بازی Mortal Kombat 11 دو فیتلیتی دارد که فیتلیتی اول، از همان ابتدا در دسترس است، اما فیتلیتی دوم را در جریان بخش کریپت آزاد خواهید کرد. برای کسب این تروفی و اچیومنت باید تعدادی از فیتلیتی‌های دوم آزاد شده‌ باشند تا بتوانید ۳۰ فیتلیتی مختلف را اعمال کنید. ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، بخش Klassic Towers است، زیرا در این بخش اگر مبارز خود را روی حالت هوش مصنوعی بگذارید، در انتهای مسابقه هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده می‌کند (مهم نیست که آن را آزاد نکرده باشید). تنها کافی است برجی را انتخاب کنید که حدود ۱۵ مبارزه داشته باشد که مطمئن شوید کاراکتر انتخابی درحالت هوش مصنوعی، از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد. این کار را برای ۱۵ کاراکتر انجام دهید تا تروفی و اچیومنت‌های این بخش را کسب کنید.

راهنمای تروفی و اچیومنت مورتال کاملت 11

توضیح: ۲۵ بروتالیتی را روی حریف خود اعمال کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Psychopath را مشاهده کنید

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۱۰۰ بار بروتالیتی را روی حریف خود اعمال کنید

بروتالیتی‌ها نوع دیگری از ضربات تمام کننده هستند که بازیکنان باید آن را به‌عنوان آخرین ضربه روی حریف اعمال کنند. ساده‌ترین نوع اعمال بروتالیتی هم نگه‌داشتن جهت پایین دی‌پد و فشردن دکمه مثلث/Y است. با انجام کارهای زیر به‌سادگی هرچه‌تمام‌تر می‌توانید تروفی و اچیومنت‌های این بخش را کسب کنید

  • درمنوی بازی وارد بخش Game Options شوید و در شاخه گیم‌پلی، تعداد راندهای بازی را روی یک بگذارید.
  • سپس از منوی اصلی وارد بخش مبارزه و قسمت لوکال بشوید. درادامه یکی از کاراکترهای مورتال کامبت 11 را انتخاب کنید و وارد بازی شوید. البته قبل از وارد شدن و پس از انتخاب کاراکتر، دکمه‌ی مربع/X را فشار دهید و درجه سختی هوش مصنوعی را روی Very Easy قرار بدهید
  • با این تنظیمات تنها یک راند باید مبارزه کنید و درطول بازی مدام دکمه‌های ذکر شده را فشار دهید تا خیال‌تان راحت باشد که با اعمال بروتالیتی بازی تمام می‌شود. بااین‌حال می‌توانید با Pause کردن بازی و ورود به‌بخش کومبوهای بازی، وارد شاخه Finishers شوید و دکمه‌های دقیق بروتالیتی کاراکتر خود را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۱۰ بار به حریف‌تان رحم کنید

رحم کردن یا همان Mercy یکی از ویژگی‌های بازی است که درانتهای مسابقه و قبل از اعمال حرکت تمام کننده، انجام می‌شود. زمانی‌که بازی عبارت Finish Him را روی صفحه‌نمایش نشان می‌دهد، سه‌بار جهت پایین دی‌پد + L2/LT را فشار دهید. تا عبارت Mercy را مشاهده کنید. این اتفاق باعث می‌شود بخشی از نوار سلامت حریف پر شود و مجددا با او مبارزه کنید. بازیکنان می‌توانند این تروفی و اچیومنت را با Psychopath ترکیب کنند. در ابتدا حریف را با ضربات معمولی در حالت ذکر شده قرار بدهید و پس از اعمال Mercy، او را با بروتالیتی شکست دهید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۲۰۰ صندوق کریپت را باز کنید

در بخش کریپت‌ صندوق‌های متعددی قرار داده شده‌اند که می‌توانید آن‌ها را ازطریق سکه‌های مورتال کامبت باز کنید. بهترین‌ راه این است که به‌سراغ صندوق‌های ارزان‌قیمت بروید و برای باز کردن ۲۰۰ صندوق، تقریبا به یک میلیون سکه نیاز دارید. بازیکنان با انجام هرکاری در طول بازی سکه کسب می‌کنند، اما بهترین راه برای کسب سکه‌های متعدد، بخش Towers of Time است. البته برای ازبین‌بردن حریف‌های خود در این بخش باید بازیکن خوبی باشید. بااین‌حال Klassic Towers هم مورد خوبی است و می‌توانید کاراکترتان را روی حالت هوش مصنوعی قرار دهید و درجه سختی را بالا ببرید تا تعداد سکه‌های قابل قبولی را کسب کنید. یادتان باشد تنها صندوق‌هایی حساب می‌شوند که با سکه باز می‌شوند.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۵۰ بازی کژوال را در بخش آنلاین انجام دهید

تنها کافی است وارد بخش مبارزه و قسمت آنلاین شوید. حال در این قیمت مبارزات کژوال را مشاهده می‌کنید. ۵۰ بازی مختلف را انجام بدهید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۵۰ درصد بخش داستانی را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: بخش داستانی را کامل کنید

تروفی و اچیومنت داستانی که آن را به‌صورت خودکار دریافت می‌کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۱۰۰ امتیاز King of the Hill بدهید

در بخش مبارزات آنلاین، با مبارزات King of the Hill آشنا می‌شوید. دراین‌جا بازیکنان باید مسابقات را مشاهده کنند و درانتها امتیاز بدهند. همیشه آخرین حد امتیاز (۱۰) را اهدا کنید. ازاین‌رو پس از مشاهده‌ی تنها ۱۰ بازی می‌توانید این تروفی و اچیومنت را کسب کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: یکی از برج‌های Novice، Warrior یا Champion را کامل کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت I Want It All را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: با ۱۰ کاراکتر مختلف یکی از برج‌های Novice، Warrior یا Champion را کامل کنید

درواقع برج‌های بخش Klassic Towers، در دسته‌های مختلفی قرار دارند. بازیکنان با کامل کردن یکی از برج‌ها می‌توانند پایان کاراکتر انتخابی‌شان را مشاهده کنند. حال پایان ۱۰ کاراکتر را مشاهده کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: اولین ناقوس داخل حالت کریپت را به‌صدا در آورید

با پیش‌روی در حالت کریپت، بازیکنان چکش شائو کان را پیدا خواهند کرد. ازطریق این چکش در چوبی بزرگ بازی را بشکنید تا وارد محیط وسیع‌تری بشوید. حال مسیر سمت چپ را ادامه بدهید تا به یک دیوار سنگی برسید که ازطریق چکش شائو کان می‌توانید آن را نابود کنید. در پشت این دیوار یک ناقوس وجود دارد که باید به آن ضربه وارد کنید تا یکی از در‌های محیط اصلی باز شود.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۱۲۵ برج را کامل کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Master of Time را مشاهده کنید

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۲۵۰ برج را کامل کنید

برای کسب این تروفی و اچیومنت روش جالبی وجود دارد. به‌سراغ Klassic Towers بروید و برج Endless را انتخاب کنید. پس از وارد شدن به اولین مسابقه، دکمه‌ی Option را فشار دهید و Finish Tower را انتخاب کنید. این گزینه در برج اندلس باعث می‌شود تا مسابقه شما و ماجراجویی‌تان در این برج به‌پایان برسد. ازاین‌رو برج را کامل کرده‌اید! این روند را ۲۵۰ بار تکرار کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: درطول یک بازی ۵۰ بار از فلیپ استنس استفاده کنید.

فیلیپ استنس ازطریق دکمه L2/LT انجام می‌شود و کافی است پنجاه بار در یک بازی این کار را انجام بدهید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: با دو بازیکن، یک مبارزه تیمی را انجام دهید

جدا از برج‌های کلاسیک، نوع دیگری از برج‌ها به‌نام Tutorial Towers در بازی مورتال کامبت 11 قرار داده شده‌اند. درابتدا چند برج به‌صورت آزمایشی برای بازیکنان قرار گرفته است تا با ساختار و عملکردشان آشنا شوید. سپس با برج‌های واقعی روبه‌رو می‌شوید که به‌صورت زمانی در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شوند. برای دریافت این تروفی و اچیومنت به‌سراغ برجی بروید که فقط یک حریف دارد و Boss Battle به‌حساب می‌آید. با انتخاب برج مورد نظر مبارزه تیمی روی صفحه‌نمایش شما شکل می‌گیرد. یکی از دوستان خود را دعوت کنید یا از گزینه Search for Players استفاده کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با براکا اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر براکا را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با کیسی کیج اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر کیسی کیج را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با ستریون اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر ستریون را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با فراست اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر فراست را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد. دراین‌میان یادتان باید که برای آزادسازی فراست، ابتدا باید بخش داستانی را کامل کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با دی وورا اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر دی وورا را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح دو فیتلیتی مختلف را با ارون بلک اعلام کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر ارون بلک را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با جکوئی بریگز اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر جکوئی بریگز را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با جید اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر جید را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح دو فیتلیتی مختلف را با جکس اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر جکس را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با جانی کیج اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر جانی کیج را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با کابال اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر کابال را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با کینو اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر کینو را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با کیتانا اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر کیتانا را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با کالکتور اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر کالکتور را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با کوتال کان اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر کوتال کان را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با کونگ لائو اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر کونگ لائو را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با لیو کنگ اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر لیو کنگ را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با نوب اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر نوب سایبوت را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با ریدن اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر ریدن را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با اسکورپیون اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر اسکورپیون را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با اسکارلت اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر اسکارلت را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با سونیا بلید اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر سونیا بلید را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با ساب زیرو اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر ساب زیرو را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: دو فیتلیتی مختلف را با گراس اعمال کنید

ساده‌ترین راه برای کسب این تروفی و اچیومنت، این است که از Klassic Towers کمک بگیرید. در این بخش یک برج با نبردهای کم تعداد را انتخاب کنید. سپس کاراکتر گراس را بردارید و هدایت آن را روی هوش مصنوعی قرار بدهید. دراین‌حالت بدون دریافت فیتلیتی دوم هر کاراکتر، هوش مصنوعی از فیتلیتی دوم هم استفاده خواهد کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: یکی از حریف‌های خود را در نقش Bug-Vorah شکست دهید

برای کسب این تروفی و اچیومنت باید کاراکتر دی وورا و مهارت Mother Bug را انتخاب کنید. برای انتخاب این مهارت هم تنها کافی است وارد بخش شخصی‌سازی بازی شوید و از شاخه انتخاب مهارت‌ها، مهارت ذکر شده را انتخاب کنید. درادامه یک بازی لوکال را بسازید و ازطریق این مهارت، حریف خود را شکست دهید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: در یک بازی ۱۰۰ بار روی زمین‌ بنشینید

تنها کافی است در یک بازی ۱۰۰ بار جهت پایین دی‌پد خود را فشار دهید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۱۰ بازی AI Battle Simulator را انجام بدهید

توضیحات تروفی و اچیومنت Puppet Master را مشاهده کنید

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۲۵ بازی AI Battle Simulator را انجام دهید

در بخش مبارزات، قسمتی به‌نام AI Battle یا مبارزات هوش مصنوعی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. در این بخش باید یک تیم دفاع‌‌کننده و یک تیم تهاجمی برای خود بچینید. سپس با تیم‌های دفاع‌کننده سایر بازیکنان جهان بازی رقابت خواهید کرد. البته این رقابت به‌صورت هوش مصنوعی vs هوش مصنوعی انجام می‌شود و شما تنها بیننده خواهید بود. ۲۵ بازی را انجام بدهید تا تروفی و اچیومنت‌های این بخش را دریافت کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: در حالت کریپت، پنج مایل بدوید

درحالت کریپت بازیکنان با فشردن دکمه R2/RT می‌توانند بدوند، اما راه رفتن هم برای این تروفی و اچیومنت لحاظ می‌شود. ازاین‌رو به‌صورت خودکار و در جریان باز کردن صندوق‌های مختلف، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهید کرد.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: به پنج کاراکتر اینترو مختلف مجهز شوید

کاراکتر اینتروها انیمیشن‌های آغازین مبارزه برای کاراکترهای مورتال کامبت 11 هستند. درحالت عادی هر کاراکتر یک انیمیشن آغازین دارد، اما با باز کردن صندوق‌های کریپت یا انجام سایر بخش‌ها، پاداش‌های مختلفی را کسب خواهید کرد که شامل این دسته از انیمیشن‌ها هم می‌شوند. با گرفتن انیمیشن‌ها، وارد بخش شخصی‌سازی شوید و آن‌ها را برای کاراکترتان لحاظ کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: به پنج کاراکتر ویکتوریوس مختلف مجهز شوید

کاراکتر ویکتوریوس‌ها انیمیشن‌های پایان مبارزه برای کاراکترهای مورتال کامبت 11 هستند. درحالت عادی هر کاراکتر یک انیمیشن پایان مسابقه دارد، اما با باز کردن صندوق‌های کریپت یا انجام سایر بخش‌ها، پاداش‌های مختلفی را کسب خواهید کرد که شامل این دسته از انیمیشن‌ها هم می‌شوند. با گرفتن انیمیشن‌ها، وارد بخش شخصی‌سازی شوید و آن‌ها را برای کاراکترتان لحاظ کنید.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۵۰ آیتم قابل استفاده بازی را استفاده کنید

توضیحات تروفی و اچیومنت Konsumed را مشاهده کنید

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۱۰۰ آیتم قابل استفاده بازی را استفاده کنید

بازیکنان از آیتم‌های قابل استفاده بازی می‌توانند در قسمت Towers of Time و Klassic Towers استفاده کنند.

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: درحالت کریپت به ۵۰ جسد حلق‌آویز، نیزه بزنید

با مشاهده‌ی ویدیو زیر می‌توانید محل دقیق جسد‌های حلق‌آویز شده را مشاهده کنید

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: یک سر را در معبد مبارزان به نیزه بزنید

با مشاهده‌ی ویدیو زیر پیش‌نیاز و نحوه‌ی انجام این کار را به‌صورت کامل متوجه خواهید شد.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: ۵۰ هزار سکه را در معبد ناکاندان خرج کنید

با مشاهد‌‌ه‌ی ویدیو زیر، نحوه‌ی رسیدن به معبد ناکاندان و انجام این کار را مشاهده خواهید کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

راهنمای تروفی مورتال کامبت 11

توضیح: به تیتراژ پایان بازی دست پیدا کنید

بازیکنان با مشاهده‌ی تیتراژ پایان یکی از Klassic Towerهای بازی Mortal Kombat 11، این تروفی و اچیومنت را کسب خواهند کرد


منبع Powerpyx
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده