نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۶

بعضی از سینماهای نمایش‌دهنده Avengers: Endgame تمام فیلم‌های مارول را پشت سر هم نشان می‌‎دهند

ماراتن عظیم فیلم‌های دنیای سینمایی مارول پیش از اکران فیلم Avengers: Endgame آغاز می‌شود و ۶۰ ساعت طول می‌کشد.

جدیدترین فیلم از مجموعه آثار دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) به زودی اکران خواهد شد و طرفداران ابرقهرمانان مارول می‌توانند شاهد پایان ماجراهای فاز سوم این مجموعه در قالب فیلم اونجرز: پایان بازی (Avengers: Endgame) باشند. در این میان تعدادی از سینماهای نمایش‌دهنده فیلم تصمیم گرفته‌اند دوست‌داران انتقام جویان را بیش از پیش خوشحال کنند و قرار است ماراتن عظیمی برای نمایش تمام آثار مارول ترتیب دهند.

این برنامه جالب در تعدادی از سالن‌های Alamo Drafthouse و AMC در نیویورک، شیکاگو و سان‌فرانسیسکو اجرا خواهد شد و طرفداران می‌توانند با پرداخت ۱۲۵ دلار به تماشای پشت سر هم ۲۲ فیلم مارول بروند؛ مجموعه‌ای که بعد از گذشت بیش از یک دهه به Avengers: Endgame رسید. این ماراتن عظیم حدود ۶۰ ساعت طول می‌کشد و در نهایت به آخرین اثر این مجموعه منتهی می‌شود. زمان‌بندی آن هم به شکلی تنظیم شده است که شرکت‌کنندگان در ماراتن بتوانند فیلم Avengers: Endgame را یک ساعت زودتر از اکران آن در بقیه سینماها ببینند.

چنین برنامه‌ای پیش از این در سال ۲۰۱۵ و در زمان اکران فیلم Avengers: Age of Ultron هم اجرا شده بود؛ هرچند که در آن زمان تعداد فیلم‌های مارول نصف تعداد فعلی بود.

دنیای سینمایی مارول کار خود را از سال ۲۰۰۸ و زیر نظر کمپانی والت دیزنی با فیلم Iron Man آغاز کرد و به تدریج گسترده‌تر شد؛ به شکلی که تا امروز شاهد سه فاز از آن بوده‌ایم که بعد از پشت سر گذاشتن ماجراهای مختلف و معرفی شخصیت‌های مثبت و منفی متعدد، در نهایت به حضور شخصیت خبیث قدرتمندی چون Thanos با شخصیت‌پردازی جالب آن رسیده است.

مارول | Marvel

فیلم Avengers: Endgame با مدت زمانی حدود سه ساعت نمایش داده خواهد شد و به تازگی هم توانسته است تنها در عرض شِش ساعت رکورد پیش‌فروش روز اول فیلم‌های سینمایی را بشکند و همه‌چیز خبر از فروشی رویایی برای این اثر استودیو مارول می‌دهد که روز ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده