نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

کاراکتر جدید بازی Mortal Kombat 11 با نام ستریان معرفی شد

کاراکتر سِتریان، جدیدترین شخصیت بازی Mortal Kombat 11 خواهد بود که برای اولین بار به جمع مبارزان این مجموعه محبوب اضافه می‌شود.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو ندررلم به تازگی از کاراکتر کاملا تازه بازی Mortal Kombat 11 رونمایی کرده است که در زمان عرضه بازی در ماه آینده می‌توان در کنار سایر مبارزان به تجربه آن پرداخت. کاراکتر سِتریان (Cetrion) که به صورت انحصاری توسط گیم‌اینفورمر از آن رونمایی شد، پس از کاراکتر گراس (Geras) دومین کاراکتر کاملا جدیدی است که به جمع مبارزان بازی MK11 ملحق می‌شود.

Mortal Kombat 11

برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که سِتریان یک الهه‌ ارشد با قدرت‌هایی است که از ارتباطش با زمین سرچشمه می‌گیرند. به طور کلی، به نظر می‌رسد که او ترکیبی از مادر طبیعت (Mother Nature) و آواتار (البته منظور نه فیلم جیمز کامرون، بلکه «بادافراز» یا همان «اِیربِندر» است) باشد. وب‌سایت گیم‌اینفورمر در کنار رونمایی از سِتریان، اولین تریلر گیم‌پلی رسمی این کاراکتر تازه را در معرض نمایش قرار داده است. این کاراکتر قادر به استفاده از حملات وابسته به اجسام است که امکان به‌کارگیری یخ، تنه درختان و آتش را به منظور وارد ساختن آسیب‌های سنگین به دشمنان فراهم می‌کند. همچنین با توجه به تریلر این کاراکتر می‌توان گفت که سِتریان ظاهرا مبارز منطقه‌ای قدرتمندی است. این کاراکتر دارای معدود حرکاتی است که سریعا امکان نزدیک شدن به دشمنان و پیاده کردن کمبوها از فواصل نزدیک را برایش فراهم می‌آورد.

در نهایت، این تریلر با یکی از فیِتالیتی‌های کاراکتر سِتریان به پایان می‌رسد که می‌توان آن را یکی از حیرت‌انگیزترین فیِتالیتی‌هایی که تابه‌حال شاهدش بودیم، دانست. از آن‌جایی که احتمالا می‌خواهید این تریلر گیم‌پلی زیبا را تماشا کنید، سخن را کوتاه می‌کنیم و بیش از این درباره آن صحبت نمی‌کنیم. اگر دوست دارید که به تماشای این تریلر گیم‌پلی بنشینید، شما می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید و از تماشای آن لذت ببرید. بازی Mortal Kombat 11 ماه آینده در تاریخ ۳ اردیبهشت (۲۳ آوریل) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر منتشر خواهد شد. همچنین اگر به مبارزانی که پس از عرضه بازی مورتال کامبت 11 به آن اضافه می‌شوند علاقه‌مند هستید، استودیو ندررلم تایید کرده است که شنگ سونگ (Shang Tsung) اولین کاراکتری خواهد بود که از طریق بسته الحاقی به بازی راه می‌یابد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده