// چهار شنبه, ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

قابلیت ذخیره سازی بین پلتفرمی به Civilization 6 اضافه شد

به تازگی قابلیت ذخیره سازی یا همان سیو (Save) بین پلتفرمی یا کراس پلتفرم به بازی Civilization 6 اضافه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فایراکسیس گیمز اعلام کرده که بازی Civilization 6 قرار است پذیرای قابلیت جدیدی باشد که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که سیو یا ذخیره‌ی بازی خود را از نسخه‌ی پی سی (بر روی استیم) به نسخه‌ی نینتندو سوییچ یا به‌صورت عکس، انتقال دهند و از آن استفاده کنند. این ویژگی جذاب قرار است به همراه جدیدترین به‌روزرسانی به بازی اضافه شود.

البته برای این کار شما نیاز دارید که پیش‌تر حساب کاربری 2K خود را لینک کرده و گزینه‌ی "multi-platform cloud save" را از تنظیمات انتخاب کنید. اگر هنوز اکانت 2K ندارید، می‌توانید از این لینک برای این کار اقدام کنید. قابلیت سیو بین پلتفرمی در بازی Civilization VI در حال حاضر تنها بین نسخه‌های پی سی و سوییچ قابل انجام است و هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی برای نسخه‌ی iOS نیز فعال خواهد شد یا خیر. توییت کمپانی Firaxis Games را در این راستا مشاهده می‌کنید:

بازی Civilization VI حالا این امکان را به شما می‌دهد تا فایل‌های ذخیره سازی خود را در هر دو نسخه‌ی پی سی و نینتندو سوییچ استفاده کنید. تنها کافی است اکانت 2K خود را لینک کرده، سپس گزینه‌ی multi-platform cloud save را فعال کنید و از این ویژگی لذت ببرید.

بازی استراتژی Civilization VI در ماه اکتبر سال ۲۰۱۶ بود که برای پی سی منتشر شد. این بازی پس از یک سال برای iOS نیز به بازار آمد و در نهایت در ماه نوامبر سال ۲۰۱۸ نسخه‌ی نینتندو سوییچ آن نیز عرضه شد. جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی، Gathering Storm نام دارد که ماه گذشته منتشر شد.

نظر شما در رابطه با این ویژگی کاربردی و مفید چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده